sommar sommar!! för mej väntar både Greklandsresa och Roskildefestivalen
yeahhh ^^ najjs
sommar sommar!! för mej väntar både Greklandsresa och Roskildefestivalen
yeahhh ^^ najjs
Hultsfredsfestivalen om nån vecka. (PAMPAS!)
Och sedan Peace and Love, med amanda. <3
Sen ska jag på nått scouläger & efter det till Danmark.
.
Hultsfredsfestivalen med Emma,Jonna och Jasmina
Peace & Love med Emma !!!! <3
... det är början av sommaren, sen i juli har jag ingenaning,![]()
Nja, jag vill hellre till hultan, fast det är dels ungefär samma artister som på P&L, jag klarar mig med dem en gång i sommar!
Arvika verkar schysst, bra artister och mycket annorlunda jämfört med min vanliga stil plus att trevligt folk verkar sticka dit!
Sen så har jag förmodligen inte råd med hultan men jag har kanske råd med arvika! =) Eller någon annan festival senare i sommar!
Way out west någon? Det är la en bra festival? =)
En puhu niin hyvää suomea, asun ruotsissa.
Jag kan inte så bra finska, bor i sverige.
/ Fredrik
fan jag vill också ha kul i sommar!
men det kommer antagligen bli som alla andra sommrar; dvs. jag sitter inne framför datorn/tv:n, hetsätandes & har ångest för att jag inte gör någonting/har någonting att göra.. :'(
har sjukt stränga förälldrar så jag får inte åka på festival & inga av mina vänner lyssnar på bra musik![]()
poor eliite, jag vet vad vi gör, muta mamma med att du klipper gräset hela sommaren och sen joinar du shirley camp (aaaaaa för dom som har läst fråga kent väl) och umgås med oss, end of story! : )
mm, men jag ska nog iaf försöka gå på någon konsert i sommar, själv om inte annat; för jag har bestämmt mig för att jag ska bli mindre blyg & mera social tills jag börjar på gymnasiet...men lite läskigt att gå själv ändå![]()
/ Fredrik
Hur gammal är du? Jag skulle tro att om du har egna pengar och är över 16 (tror jag det är) så har du laglig rätt att köpa vad du vill (förutom sånt med 18/20/något annat års gräns) och dina föräldrar har ingen rätt att frihetsberöva dig...
Annars är det bara att plugga på:
http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19490381.htm
/ Fredrik
jag vill ha sommarlov