Sidan 4 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista
Resultat 46 till 60 av 138

Ämne: Nu kommer sommaren...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    & jag med min mamma

vi måste träffas mer än bara på hultsfred i sommar, mig slipper du inte. mohahaha
    ja vi kan ju sitta utanför psykbunkern hela dagarna och sen smygsupa utanför markus hela nätterna? ööööh. leva upp till vårat rykte och så
    men jag kommer till dig, det är bäst hos dig, stockholm <3

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    ja vi kan ju sitta utanför psykbunkern hela dagarna och sen smygsupa utanför markus hela nätterna? ööööh. leva upp till vårat rykte och så
    men jag kommer till dig, det är bäst hos dig, stockholm <3
    kom du bara, jao för vi är ju utanförstudion 24-7 X'D smygsupa som markus <3

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    koll? ja, man kan ju iallafall låtsas.
    Tvinga ung-jäveln att ringa varannan timme (mellan varje konsert) samt vara på plats 3 gånger per dygn för måltidsintagande!
    Här kör vi kontroll!
    En puhu niin hyvää suomea, asun ruotsissa.
    Jag kan inte så bra finska, bor i sverige.
    / Fredrik

Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

har som vanligt inga pengar att resa och göra grejer för

kommer nog vara rätt mycket med tjejen jag träffar nu

sen ska jag väl se regina spektor och ...trail of dead
    på way out west här. ev intervjua en eller båda för min kompis webfanzine om jag får som jag vill

festivaler hade jag iofs ändå inte orkat åka iväg på då jag ju hatar att bo i tält och inte har gjort så sen jag var 17 för vad som känns som en evighet sen
    Senast redigerat av StandInSilence den 2007-05-24 klockan 17:25.

Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

det blir peace & love, emmaboda och pukkelpop
    och sen spela massa i frankrike!

Erfaren medlem 747_Isolas avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Arvika blir det
    Ev. Urkult och kanske en tripp till Sthlm el. så

Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av 747_Isola Visa inlägg
    Arvika blir det
    Ev. Urkult och kanske en tripp till Sthlm el. så
    åhhh jag ska kanske på Urkult! alla mina kompisr säger att det är hur kul som hellst där fast det beror på om jag ska jobba då
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Erfaren medlem -oprofessionelll-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2003

Standard

Det verkar som om alla ska på nån sorts festival.
    Det finns inga bra festivaler i Finland och det blir så dyrt att åka över till Sverige för att gå på en dyr festival, nu speciellt när jag inte lyckats få tag på ett sommarjobb.
    VARFÖR finns det inga bra festivaler i Finland? Jag menar, dom festivaler som ordnas här innehåller till största delen dålig rock, hårdrock, metal och sån skit. Eller så är det suomipop, dvs. finsk überdålig pop.

Min sommar kommer troligtvis att gå ut på att tjata på mina upptagna kompisar att vi ska hitta på nåt kul. Kommer säkert också att spendera min tid på sommarstugan och undvika solen. Det kommer m.a.o. bli en heltråkig sommar.
    lev livet medan du kan

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

finland är helt värdelöst på sommaren, iofs så brukade jag vara i maxmo - en liten ö med typ 60 invånare och alla över 75 - men ändå.
    Senaste (och sista) gången jag tvingades dit spenderade jag 2 veckor med att försöka undvika att äta med en mormor som bjöd på mat varannan timme, läsa usla böcker och stirra upp i taket. Mest stirra upp i taket.
    och alla jävla mygg.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Welhavens avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Det er ikke noe anent jeg gleder meg mer enn enn til sommeren. Først skal jeg til Småland, med et par folk, så blir det hytta(sørlandet) og så Italia (toscana, Firenze)*swoon* Deretter tenker jeg det blir litt hytta igjen og E:tuna. skulle gjerne hatt en sommerjobb da, men...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av checkarin Visa inlägg
    det blir peace & love, emmaboda och pukkelpop
    och sen spela massa i frankrike!

Pukkelpop äger!

Själv så flyttar man förhoppningsvis tillbaka till Sverige någon gång den här sommaren...

Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Palace_Main Visa inlägg
    åhhh jag ska kanske på Urkult! alla mina kompisr säger att det är hur kul som hellst där fast det beror på om jag ska jobba då
    Jag var där förra året och det var riktigt nice iaf, mysig stämning och roligt folk Det är kanske ingen festival man åker till för musiken om man nu inte gillar folkmusik och sånt förstås, men det är riktigt nice att bara vara där och festa loss och träffa trevligt folk iaf

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Jag var där förra året och det var riktigt nice iaf, mysig stämning och roligt folk Det är kanske ingen festival man åker till för musiken om man nu inte gillar folkmusik och sånt förstås, men det är riktigt nice att bara vara där och festa loss och träffa trevligt folk iaf
    ja precis det är ju en folkmusikfestival men även om man inte gillar musiken så kan man nog ha riktigt trevligt åhh jag hoppas att jag kan fara! *springer och kollar mitt jobbschema*

Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Palace_Main Visa inlägg
    ja precis det är ju en folkmusikfestival men även om man inte gillar musiken så kan man nog ha riktigt trevligt åhh jag hoppas att jag kan fara! *springer och kollar mitt jobbschema*
    Mjo, precis man åker ju oftast inte bara på en festival för musiken heller, är ju mycket för själva stämningen det är runt en festival också med allt folk man träffar, festen och att bara få komma bort från vardagen ett tag och bara springa runt på en festival och ha det riktigt kul

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Mjo, precis man åker ju oftast inte bara på en festival för musiken heller, är ju mycket för själva stämningen det är runt en festival också med allt folk man träffar, festen och att bara få komma bort från vardagen ett tag och bara springa runt på en festival och ha det riktigt kul
    ja men det är ju hälften av nöjet med festival att träffa folk och fetsa och bara glömma vardagen! men tyvärr missar jag den festival som jag ville mest på nämligen Trästock jobbar hela den helgen det är så typiskt>_<

Sidan 4 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •