Har precis tagit studenten, sommarjobbar på Ica, men ska senare utbilda mig till barnsjuksköterska/allergisjuksköterska typ..
Fyllde 21 år i mars. Gick medieprogrammet på gymnasiet. Har nu avslutat en ettårig journalistutbildning på en folkhögskola i Värmland. Ska jobba på tidningen Dala-Demokraten i sommar. Börjar dock inte förrän 14 juli så har lite välförtjänt ledighet innan dess.
tog studenten för 1 år sendan och fick ett sommarvikariat på ett äldreboende, sen under hösten/vintern var jag timvikarie där och imorgon börjar mitt sommarvikariat, har dock sökt andra jobb så får se vad som händer till hösten =)
Jag tog också studenten för ett år sen och fick ett sommarvikariat på ett äldreboende där jag har fortsatt som timvikarie och ska jobba även i sommar :P
Till hösten ska jag med ganska stor säkerhet börja läsa till sjuksköterska i Eskilstuna.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
jag jobbar med att slöa
hade sökt massa jobb till i sommar men fick inte vara nånstans för att jag inte fyllt 18, ahapp....
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Studerer til lege.. Det er vel ingen hemmelighet.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"