Coldplay har inga särskilt hängivna fans i Sverige. Mindre än ett dygn till insläpp till wtai, och jag är först i kön.
Coldplay har inga särskilt hängivna fans i Sverige. Mindre än ett dygn till insläpp till wtai, och jag är först i kön.
Att bli kallad troll av Oskar är en komplimang.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Världen är jävligt störd.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Fettomfånget i mitt ansikte, är ungefär detsamma som prins Alberts![]()
![]()
Mesig musik funkar inte när man solar, hård eller elektronisk musik krävs.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Om man läser "signerad Epiphone Les Paul" som "signerad Iphone Les Paul" då har de lyckats i sin marknadföring.
Eller, man kan inte så mycket om gitarrer.
Eller, man behöver glasögon.
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Är man lycklig så är det alltid nån duktig jävel som skall tala om för att man känner fel.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Sådana bekantskaper måste man nog säga åt att man inte vill höra vad de har att säga på skarpen, och inte låta dem prata till punkt vänligt men bestämt och argt och bestämt om inte det tar skruv. Jag ska ha ett glas till men litet senare![]()
Johoodå. I all välmening som de säger. Fast de önskar nog att jag fogade mig och uppförde mig lite mer "bekvämt och lätthanterligt"- det blir dock inget med det...
Lättare sagt än gjort. Jag brukar lyssna, säga att jag förstår dina synpunkter (typ) men jag skiter i dem... Fast kanske inte riktigt i de ordalagen förstås.
När man lyssnar på bra musik på Spotify, har man mycket svårare för att stänga ner och gå och lägga sig - hur sen timmen än är.
Jag kommer från världens töntigaste familj. Ska förhoppningsvis har Heroes of Might and Magic III-kväll med mina syskon på onsdag, hahaha. Och jag är pepp.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.