genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Säga vad man vill om Per Gessle, men han är oerhört trevlig och tålmodig när han blir trakasserad av efterhängsna fans. ( Jag stod i toakön och tjuvlyssnade lite när han blev övertalad att spela in mobilvideoklipp till nån som fyllde år)
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Att slakthuset är sommarens bästa klubb.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
De senaste två åren har jag alltid längtat till hösten, detta är första sommaren som jag inte vill att det ska bli höst.
Signatur.
MaC är inte så svårt, såfort man kommit förbi kapitel 1.
Det fanns en värld av is i hjärtat mitt, du starta en lavin när du gav mig ditt.
Kolla alltid att ljudet inte är maxat på datorn när du sätter i inear lurarna...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Nu kommer det aldrig mer någon ny Harry Potter-film.
De som finns är å andra sidan väldigt bra.![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
kan inte tidningarna bara sluta skriva om idioten på utya..hur de nu stavas. och vägrar skriva hans namn. de är inte värt att skrivas om idioten. han skulle fått 0 utrymme i tidningar och tv. folk skulle inte läst. han är en tragisk å sjuk idiot. punkt de är allt som skulle sagts och skrivits om honom. sedan skulle det enbart skrivits om offrena och vad som hände dom och fokuserat på det positiva och vilken effekt hans agerande fick. dvs motsats effekt. han får mig att vilja skaffa pistol och alltid ha den på mig och jag HATAR vapen. men man måste ju komma ihåg att de är 1 idiot...en fullblodsidiot....
och sen...vem fan slänger av en 11åring från ett tåg??? och hur i helvete kan inte en enda jävla medpassagerare reagera och då betala hennes biljett???? hur fan är de möjligt??? jag hade slagits med den jävla idiot konduktören. de hade fan fått spärra in mig om jag hade varit där när de hände....
Fick precis brev från Transportstyrelsen eftersom mitt körkort behöver förnyas. Det är alltså tio år sedan jag var vithårig, spenderade all min lediga tid med pojkvän och vänner på Ellas i Vänersborg, kedjerökte och drack Vodka Redbull på klubbar i Göteborg varje helg. Tio år sedan som jag jobbade extra på Posten och Folket hus och drömde om ett riktigt sommarlov. Och det är snart tio år sedan jag stod där med min bästa kompis och väntade på att få köra upp. Uppjagad över att vi bara en timme tidigare hade suttit i lektionssalen med vår samhällslärare och tittat på live-tv från New York där World Trade Center brann och sedan bara rasade. Hur vi efter uppkörningen ville fira våra körkort och att vi båda klarat det på första försöket genom att låna var sin bil, samla i hop kompisarna och åka till Överby för att äta på McDonalds. Tiden HAR gått fort.
Jag har aldrig upplevt vattnet i Hagaparkens Brunnsviken så varmt som nu!
Det måste vara minst 27 grader så passa på att doppa er gott folk!![]()
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Jag kan inte förstå det besinningslösa hatet mot Takida. De spelar musik som de själva gillar och som de skriver själva. De har hållit på hur länge som helst och sen slår de igenom till slut för att sångaren skrivit en låt till sin fru och många andra gillar låten. Det är väl ingen falskhet i det? Inte så pretto eller djupt kanske men varför detta hat?