Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 129

Ämne: Tack kent!

  1. #16
    Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    9 669

    Standard

    Ord känns så överflödigt,
    jag är så enormt tacksam så det inte går att beskriva..

    Minnen för livet
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

  2. #17
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Tack för en ny fantastisk platta och tack för den mest konsertintesiva perioden på många år med underbara spelningar och härliga låtlistor. Eskilstuna 080712 är bland det bästa jag sett. Ni är så jävla tighta och samspelta nu så man vill inte att det ska vara slut för den här gången.

    Jag längtar redan tills nästa släpp. Ha det skönt och på återseende.

  3. #18
    Smygare Frostbitens avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Strängnäs
    Inlägg
    5

    Standard <3

    waaaaah tack som fan för en skitbra turne!!!
    älskar att ni spelade beskyddaren, kallt kaffe, utan dina andetag och bjåjeans, helt underbart!

    Men tyvärr så blev jag jävligt besviken på att ni inte spelade Stoppa mig juni i Eskilstuna ._. men aja, jag får väll förhoppningsvis höra den nån annan gång.

    kräm<3 xD
    [x] kent - 29/2 2008
    [x] kent - 12/7 2008
    [x] kent - 26/2 2009
    [] kent - 17/7 2010
    [] kent - P&L 2010

    <3

  4. #19
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Jag glömde tacka för Vi kan väl vänta tills imorgon. Jag har väntat väldigt länge på att få höra den live. STORT tack. Och tusen tack för spelningen på Pumpehuset och en trevlig kväll i Köpenhamn.
    Senast redigerat av frippe99 den 2008-08-21 klockan 21:47. Anledning: Man glömmer så lätt när man är gammal...

  5. #20
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    22

    Standard

    Tack som fan

  6. #21
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    sthlm.
    Inlägg
    23

    Standard

    Tack så jävla mycket. <3
    Underbart val av låtar under turnen också.

  7. #22
    Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    9 640

    Standard

    Ja, tack som fan<3
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt


  8. #23
    Medlem stajn747s avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Lund
    Inlägg
    304

    Standard

    Tack för allt och speciellt tack för spelningen på Zinken. Låtlistan var helt perfekt, ja allt var perfekt helt enkelt. <3 Tack för vattenflaskan också btw, bra siktat :P

    Hoppas vi ses snart igen.

  9. #24
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Tack som fan!

    Då ses vi nästa gång 2035, som Jocke sade igår innan de gick av.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  10. #25
    Erfaren medlem moongirls avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    månen
    Inlägg
    7 418

    Standard

    tackelitack
    (speciellt för zinkenspelningen)
    hoppas det blir måånnga fler konserter och turneer!
    för jag kommer och vara där då
    Signatur.

  11. #26
    Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    i den djupaste skogen
    Inlägg
    3 217

    Standard

    Tack som fan, Kent! Speciellt för Zinken, Arvika och Stenbrott som öppningslåt. Kan de bli bättre?
    Vi ses igen!
    Senast redigerat av lo-vea den 2008-08-02 klockan 21:44.
    du, min vän i livet

  12. #27
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av stajn747 Visa inlägg
    Tack för allt och speciellt tack för spelningen på Zinken. Låtlistan var helt perfekt, ja allt var perfekt helt enkelt. <3 Tack för vattenflaskan också btw, bra siktat :P

    Hoppas vi ses snart igen.
    Jag vill, återigen, tacka för allt. Spelningen på Zinken framförallt. Även om P&L natten innan smällde högre med alla nyheter kändes Zinkenspelningen ultimat. Lika fin öppning, mäktigare allsång på Blåjeans och ja, tack för Kallt Kaffe. Tack för att ni öppnade med Stenbrott, bästa låten på förstaplattan! Tack för den helt nya låten Håll ditt huvud högt, den är sjukt bra så hoppas ni pressar den på kommande skiva. Alla låtar var bra, tack för fler Isola-låtar!

    Tack för en jättefin kväll, både på P&L och Zinken. Tack för att ni gjorde min sommar lite finare (trots att min mor gick bort så jag inte kunde åka och se er i Etuna). Tack för allt. Igen.

  13. #28
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    1 460

    Standard

    TACK för en fantastisk turné. Såg er 5 ggr i höstas, 2 ggr i våras och 3 ggr nu i sommar.
    Helt magiska spelningar! Tuna för tre veckor sedan kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
    Sommarens låtlistor har varit helt grymma. Tack för alla gamla låtar och speciellt tack för Håll ditt huvud högt. Jag hoppas som många andra att ni kommer släppa den på någon form av platta.

    Jag är imponerad av hur ni lyckas leverera gång på gång. Ni är fantastiska live!
    Nu sitter jag här med något av en tomhetskänsla. Känns jobbigt att veta att det kommer att dröja tills nästa gång, men längtan kommer att bli desto större.

    Ha nu en riktigt skön semester och hoppas sen att ni är taggade till att spela in ett nytt mästerverk. Tack igen för den här gången och på återseende.

  14. #29

    Standard

    Tack tack tack för spelingarna på P&L och strömsholmen i Eskilstuna. Som många andra redan sagt är stenbrott helt underbar som öppningslåt. Tack!

  15. #30
    Erfaren medlem Pulvermoss avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    2 580

    Standard

    Tack som fan! Kent måste vara det band med högst lägstanivå i det här landet någonsin! Levererar alltid!
    Speciellt tack för de två Eskilstunaspelningarna under året - den här stan har aldrig levt så mycket som under de två magiska kvällarna! Hoppas ni kommer tillbaka till stans 350-årsjubileum nästa år, det skulle vara grymt!
    Men ta nu först ut eran ledighet - det är ni väl värda
    Suffer with pride.

Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •