Sidan 6 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista
Resultat 76 till 90 av 129

Ämne: Tack kent!

  1. #76
    Erfaren medlem JLis avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    3 584

    Standard

    Tack för en fantastisk sommar. Ni har ALDRIG varit bättre än ni är nu! Grym låtlista med massa överraskningar. Bäst är nog fan Beskyddaren i E-tuna. Och Kallt kaffe var riktigt kul. Håll ditt huvud högt gör ju att man bara vill ha MER nytt....som alltid.

    Ta lite välbehövd ledighet, men dröj inte för länge med att komma tebax.

    Puuuuuuss
    Jag vill(e) vara intellektuell
    Berest, belevad äckligt ung


  2. #77
    K.Engdahl
    Guest

    Standard

    jag har nog redan tackat både en och två gånger, men alltså... det är sanslöst vad bra ni är. vi kom precis hem från en grillkväll... som vanligt drog vi med oss mp3 med fina rosa högtalare från bangkok och som vanligt lyssnade vi på er. och när man verkligen tänker efter... ja det finns inget finare än er musik. att ni dessutom lyckas så bra som ni gör på svenska är inte klokt. det är få förunnat. och jag känner mig lätt dum i huvudet som inte sa detta till er när vi satt mittemot varandra för några veckor sedan. men det om nåt är väl svenskt antar jag... hursomhelst, tack så jävla mycket och snälla, fortsätt med det ni gör. ni är det bästa vi har!

  3. #78
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    Visby, Gotland
    Inlägg
    111

    Standard

    Tack Kent för hela turnén...i synnerhet den konserten jag var på, i tuna. Ett minne för livet, helt underbart var det!...

  4. #79

    Standard

    Jocke, Sami, Markus & Martin:
    Tusen takk for at jeg fikk komme og oppleve dere på Zinkendamm IP, Stockholm. Dette var min debut som kentkonsertgjenger, det kunne ikke ha vært en bedre start. Jeg lover at det skal bli flere konserter. Men da vil jeg helst betale billetten min selv, det er jo tross alt det jeg har argumentert for hele våren... Videre lover jeg å kjøpe det kommende albumet, samt oppfølgeren til b-sidor (for den kommer vel, svaret ditt var vanskelig å tolke, Jocke!?)

    Takk for jordbær, øl, signert album, for at jeg fikk besøke dere backstage og for alt jeg fikk oppleve det (kansje med unntak av samis kommentar.. hva var det igjen??). Så får dere unnskylde meg at jeg er litt utakknemlig når jeg fremdeles er litt lei meg for at beskjedene kom så alt for seint frem... Etterfesten var veldig hyggelig. Takk for tegninga du gjorde i albumet mitt, Markus. Jeg har et veldig trivelig pose-bilde med Martin. Hur kul som helst!

    En spesiell takk til deg Jocke som faktisk tar diskusjonen direkte med både fans og pirater og andre merksnodige personligheter her på forumet. Det har vært veldig interessant å få et lite innblikk i proffmusikerens verden. Jeg håper diskusjonen fortsetter og at løsninger kommer opp.

    En takk til alle trivelige mennesker jeg møtte i forbindelese med Zinken. Jeg vil især si takk til Martin Roos. Triveligere snubbe skal man lete lenge etter, tror jeg. Takk for ølbilletter, at du presenterte oss alle for all mulige slags folk, du gjorde at i alle fall jeg følte meg veldig velkommen.

    Jeg ønsker dere i kent en flott og produktiv høst.

    En stor takk til Henrik:
    Kjempetrivelig at du nærmest var min private guide både under konserten og etterpå også. Det gjorde det hele mye mer forståelig for en nesten uvitende nordmann (kvinne) på ville veier. Takk for øl og omsorg!

    Takk for at du holder dette forumet så proft og bra som du faktisk gjør. Her har jeg fått et kjempeflott innblikk i den svenske musikken, og når jeg sitter fast i tolkningen av Jockes tekster, og den svenske ordboka ikke strekker til, er det alltids en forumit som har kunnet gi meg en god forklaring, i den grad det har vært mulig. Jeg vil så absolutt si at dette forumet fyller sin intensjon! Trivelig er det her også.

    Nisse:
    Hyggelig at du faktisk gjenkjente meg der jeg sto i uniform og relativt happy på Bukta. Det hadde jeg ikke trodd.. Min arbeidskompis som sto sammen med meg der, undrer på om drinken din var god, den så i alle fall god ut!
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  5. #80
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    ja, tack igen då
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

  6. #81
    Erfaren medlem Fejkrocks avatar
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    8 648

    Standard

    Tack Kent ni är bäst jag älskar er.
    all the people I see have clouds in their eyes
    me I am alone
    having a little party on my own
    http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338

  7. #82
    Medlem isol@s avatar
    Reg.datum
    Aug 2003
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    426

    Standard

    hur ska man komma på hur man ska tacka världens bästa band...? ni är typ halva mitt liv känns det som ibland haha.... men det är jag glad för! så TACK!

  8. #83
    Smygare Millionbuxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    Järfälla
    Inlägg
    5

    Post

    TACK SOM FAN!!!
    hoppas på ny platta inom kort.

  9. #84

  10. #85
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    33

    Standard

    Tack för denna turné kent! Och framförallt de tre konserter jag va på!

    Älskar er!
    2008: Himmelstalund, Zinken, Lejongropen.

  11. #86
    Smygare
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    7

    Standard

    Tack för två fantastiska spelningar i sommar (Zinken och Helsingborg). 16:e och 17:e kent-konserterna i ordningen för mig och varje spelning fortsätter att överträffa mina förväntningar på Er. Än en gång tack och hoppas hoppas man får chansen att se Er live igen.

  12. #87
    Medlem håll ditt huvud högts avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    halmstad/Madrid
    Inlägg
    364

    Standard

    Tack som fan för spelningen på Sofiero. Underbart
    vi behöver någonting nu
    som bedövar, som gör att det går över


  13. #88
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    4

    Standard

    Tack tack tack tack!!!
    Det har varit en helt fantastisk höst, vår och sommar tack vare er! Kan inte vänta tills vi ses igen!!!

  14. #89
    Staffan747
    Guest

    Standard

    TACK kent FÖR ATT NI EXISTERAR

  15. #90

    Standard

    Tack ♥


    & speciellt för Celsius på Zinken och VinterNoll2 på Ankkarock.

Sidan 6 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •