Funderar på Peace & Love...
jag har i alla fall köpt arvikabiljett eftersom jag vill se depeche
hoppas på att kunna gå på peace & love med och gärna hultsfred också
fast det är ju lite tidigt att bestämma allt sånt nu egentligen bara spekulerar lite
ett måste? såååå tråkig festival
jag skulle tro att det beror på att dom har jättebra bokningar hittils (crystal castles, nordpolen, markus krunegård, parken, joel alme, navid modiri och gudarna, jag vill se allihop!), det är billigt och det är jättemysig stämning där.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Regina Spektor till hultsfred! Nu blev jag glad![]()
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Det beror helt på artisterna för min del, vilken festival jag kommer till. Supermysiga Putte I Parken blir iaf! och förhoppningsvis arvika. möjligtvis p&l eller wow... det beror på frikostiga päron.
Okej, har nu köpt biljetter till SiESTA, Hultsfred & Emmaboda.
Way out west har ju helt klart varit den bästa festivalen de senaste åren sett till artisterna! Sigur Rós och Fleet Foxes föra året tillexempel var ju magiskt! Brukar kännas lite inavel annars på svenska festivaler (kanske något jag fått för mig).
Hoppas, hoppas HOPPAS att Animal Collective kommer dit i år (eller någon annan svensk festival)!Någon som vet om de varit i Sverige förut? Battles skulle jag också vilja se; de var ju i Sverige förra året på någon festival, kommer inte ihåg vilken (någon annan som kommer ihåg?).
Jag och min kompis vill gå på nån festival men vi har inte en aning om vilken som är bra.
Nån som har nå tips ?
Senast redigerat av KnekkKnekk den 2009-01-17 klockan 22:37.
Blir nog kanske hultsfred i år. Skulle vara trevligt med Arvika igen också, men det finns nog varken tid eller pengar![]()
du, min vän i livet
Festivaler är för mig = lera, tält och billigt ljummet vin![]()
BD är ju definitionen av tråkigt! :O "THHHHHHHHee MiiIdlEEEeclaaaAAAAAss"
Vilka andra band såg du?
Senast redigerat av Adam K. den 2009-01-17 klockan 22:23.