Sidan 1 av 8 12345678 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 116

Ämne: Festivaler.

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard Festivaler.

Det har regnat i flera dagar och hösten är på väg, ett utmärkt tillfälle att drömma sig bort och börja planera nästa års festivaler. (Eller Das Boot för den delen, även fast det faktiskt fortfarande är 2008 när den är, knappt)

Så, vilka festivaler vill ni åka på? Vilka BORDE man åka på? Vad har ni varit på för festivaler som ägt så mycket att ni bara måste dit igen?

Anar att den här tråden kommer somna för att vakna upp om sådär ett halvår igen när biljetterna börjar släppas, men heller förr än senare osv.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

jag tänker åka på p&l igen, sen blir det någon mer som jag inte bestämt än. det beror väl på bokningar osv.
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av theonetoblame Visa inlägg
    jag tänker åka på p&l igen, sen blir det någon mer som jag inte bestämt än. det beror väl på bokningar osv.
    Tänkte åka på det i år, men blev för jävla dyrt. Och 09 så lär jag nog prioritera andra festivaler framför den och inte ha råd igen, men jag har hört att den ska vara jävligt värd.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag vill åka på SiESTA, Hultsfred, p&l, Roskilde och Emmaboda. Haha fast kommer aldrig att ha råd eller tid att åka på så många men man kan ju alltid drömma
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cheapo Visa inlägg
    Jag vill åka på SiESTA, Hultsfred, p&l, Roskilde och Emmaboda. Haha fast kommer aldrig att ha råd eller tid att åka på så många men man kan ju alltid drömma
    Vilka tänker du prioritera och åka på då?

Jag tänker åka på WGT i år, det blir dyrt - i synnerhet om jag flyger. Men en hel del tusenlappar lär gå åt oavsett, sen så är Arvika en självklarhet. Har jag råd med mer så.. ja, Mera Luna har jag inte råd på om jag åker på WGT och WGT prioriteras.

Så, WGT och Arvika blir det nog för mig nästa sommar. Och Das Boot som mellanlandning nu i december om jag hittar någon som vill hänga på.
    - Jonathan Safran Foer

Reg.datum
    May 2007

Standard

Åh, svårt, men siesta kan man åka på, inte så dyrt och så.. och sen vill jag nog åka mer till roskilde än till hulstfred och mer till p&l än till emmaboda, så det blir siesta, roskilde och p&l.. Dock lite hårt med tanke på att p&l och Roskilde ligger så tätt inpå varandra

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cheapo Visa inlägg
    Åh, svårt, men siesta kan man åka på, inte så dyrt och så.. och sen vill jag nog åka mer till roskilde än till hulstfred och mer till p&l än till emmaboda, så det blir siesta, roskilde och p&l.. Dock lite hårt med tanke på att p&l och Roskilde ligger så tätt inpå varandra
    Äsch, det blir som en enda lång festival då, och det är värt!
    - Jonathan Safran Foer

Medlem veturs avatar
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

Way out west och popaganda har inte varit än. De ska jag gå på *längtar*
    Det är så det ska vara
    Som en perkfekt och underbar lag
    Perfekt och oförstörbar
    som du

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Äsch, det blir som en enda lång festival då, och det är värt!
    haha aa det är sant

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Allt beror på vilka bokningar festivalerna gör. Spelar kent nånstans nästa sommar är jag nog där.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jag vill åka på roskildefestivalen nästa år

Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

lite trist att det ska regna hela WOW
    men jag har köpt biljett iaf

ser fram emot att se sonic youth, BD, flaming lips, silverbullit och sahara hotnights

guttertwins med mark lannegan på torsdag blir intressant också

känns som man får bra valuta för de där 1295 kronorna och jag kommer nog vara rätt nykter hela festivalen så jag inte missar nåt viktigt

Medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Varit på Hultan och Arvika iår. Har WOW kvar.

Ska helt självklart till Arvika nästa år också. Sen skulle jag vilja till Glastonbury men får se vilka band som spelar var och hur mkt pengar jag har.

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Om jag åker på festival så åker jag antagligen dit där det kommer finnas värda band nästa år
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

jag ska till hultsfred om det inte krockar med studenten. då blir jag sur. och så ska jag till arvika om det inte krockar med något. och om någon av dom krockar med något så åker jag på någon annan. emmaboda lockar lite, om dom nu har bra bokningar nästa år.

Sidan 1 av 8 12345678 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •