Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 48

Ämne: Kb Hallen 8/12-07

  1. #31
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Hej,

    I need a place to sleep after the december 8th concert. Can someone help me?

    m@rco
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  2. #32
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Exclamation Kent warm up party

    Warm up arrangement på ISOLA Lør d. 8 December (det tidligere Stereo Bar)

    http://www.isolabar.dk/kent_warmup.jsp

    * Og ja, klubben er opkaldt efter Kent´s gennembrudsalbum.
    Senast redigerat av HOC den 2007-11-27 klockan 17:03.

  3. #33
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Ingen som behöver en ståplatsbiljett till den 8/12? Jag har en som kommer förgås annars. Jag kan sälja den för mindre än 300 SEK. Skicka ett PM om det är intressant.

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Vi ses i aften til et brag af en koncert!


    Citat Ursprungligen postat av HOC Visa inlägg
    Warm up arrangement på ISOLA Lør d. 8 December (det tidligere Stereo Bar)

    http://www.isolabar.dk/kent_warmup.jsp

    * Og ja, klubben er opkaldt efter Kent´s gennembrudsalbum.
    Kan det virkelig passe, at man skal være 24 år for at komme ind på Isola? For så er jeg desværre ungefær halvandet år for ung
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  5. #35
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Der står rigtig nok 24 som aldersgrænse under "fakta" (Jeg ved ikke om det også gælder ved dette "warm up arrangement").

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Wowwowwowwoah
    Yes, mand
    Tunnelbana rocks!!!

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Angry

    Ej det er fandme for ringe GAFFA!!!!
    http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=34829

    Og jeg citerer:
    ”Mindre vellykket var til gengæld rodebunken ’10 minutter’ fra Verkligen, der blot fremstod som en utight, ikke særligt velkendt overspringshandling, som man sagtens kunne have været foruden”.
    10 Minuter??? Var jeg til en anden koncert eller..?

    ”en god håndfuld numre fra Hagnesta Hill, bla. det glædelige gensyn ‘Kungen är død’, ‘Max 500’ og den smukke ’Kevlarsjäl’”.
    Nåååh okay...Max 500 er fra Hagnesta Hill eller...?

    Og så stav dog de titler rigtigt! Det er da det mindste, man kan forvente!
    'Tillabaka Till Samtiden'
    ‘Kungen är død’
    ’10 minutter’
    'Music Non Stop'
    'Kärleken Venter'

    Og tjek i øvrigt setlisten ude til højre: Berg & Dalvana???

    Og når man så også tænker på Gaffas helt urimelige anmeldelse af koncerten på Roskilde 05, så kan man ikke lade være med at blive en lille smule vred.
    Grrrwwwww...
    Senast redigerat av Rikke den 2007-12-09 klockan 10:12.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  8. #38
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Nå ok, så er der pludselig blevet rettet op på fejlen med Max 500...
    Hold da op, nu er jeg imponeret!
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  9. #39
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Jo, men man burde da forvente, at de da i det mindste kunne setlisten, men nejnejnej sådan skulle det ikke være
    Tunnelbana rocks!!!

  10. #40
    Smygare
    Reg.datum
    Nov 2006
    Ort
    , , Denmark.
    Inlägg
    8

    Standard

    Synes det passer meget godt med mine erfaringer fra Gaffa. Tror efterhånden det er lettere bare at lade være med at læse bladet...

    Men skid hul i det, for hvor var det en FED koncert i går. Lækkert lysshow og folk virkede veloplagte og glade. Og så bandet ikke mindst
    Kan i hvert fald ikke vente til i aften. Og så krydser jeg bare fingre for, at Verkligen også bliver repræsenteret. Det ville være prikken over i'et...

  11. #41
    Medlem Ankes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    London, , United Kingdom.
    Inlägg
    429

    Standard

    Sorry for interfering in English: does anyone have a clue about the setlist for that night? I haven't been able to find it anywhere on the internet so far.
    *Connect me to the wire of your heart*

  12. #42
    Medlem Ankes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    London, , United Kingdom.
    Inlägg
    429

    Standard

    Sorted now. I got it.
    *Connect me to the wire of your heart*

  13. #43
    Nybörjare cowboys_cphs avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Ort
    Frederiksberg, , Denmark.
    Inlägg
    31

    Red face 13 år igen...

    Tak for i torsdags og i lørdags...tack så hemskt mycket kENT...er først lige kommet ned på jorden igen. Aner ikke hvordan jeg skal få skrevet noget ned? der er så mange tanker og følelser der flyver rundt i mit hovede.

    Jeg prøver...

    Tak ISOLA BAR på Israels plads (SKYLDER JER MIT HJERTE)

    Lørdag ca. klokken 13, vågner død op er stadig mærket af koncerten i Lund fra om torsdagen. Første tanke går på om jeg ikke bare skal tage til koncerten...giv den gas...tage hjem...gå i seng - men sådan skulle det ikke gå...HELDIGVIS.

    Morgenmad...musiken på max...i bad...tøjet på...ud!!!

    Mødtes ved forum sammen med en ven (en anden kENT forumist). Viste Bruce springsteens fansene at at det var i KB-hallen det rockede i aften.
    Ned i metroen ind mod Israels plads og ind på ISOLA BAR.
    Desværre var der ikke så mange som man kunne have håbet på, men de spillede kENT sange og øllene var billige...TOP

    Klokken 18...KB-HALLEN HERE I COME

    Koncert...

    Efter koncerten ind mod ISOLA BAR igen... Vi havde vel håbet på at folk eventuelt ville søge derind af, men NEJ.
    ISOLA havde lukket pga. privat arrangement...hvordan kan man holde privat arrangement når kENT er i byen - og så vælger man at kalde det ISOLA BAR (SKANDALE!!!) Nå men så underdanig som vi nu var gjorde vi ikke mere ved det. kulkafeen HERE WE COME!!!

    En time senere stod vi så igen på Israels plads, kigger op på dørmanden udenfor ISOLA BAR. Vi kom ind - satte os ned - fik vores øl...



    OG SÅ BRØD VORES SMÅ HJERNER FULDSTÆNDIGT SAMMEN. TIDEN SOM VI KENDER DEN OPHØRTE MED AT EKSISTERE, LIVET VAR VED VEJS ENDE. ALT VAR MULIGT NU - VI VAR UOVERVINDELIGE.


    Hvad der skete? Jeg står og taler med en utrolig person (alphabetagamma er hans forumnavn) han fortæller på stiv svenskt at nu har han set kent for 84. gang og de er for vilde og alt det som de nu engang er. Han begynder at fortælle nogle vilde røverhistorier om dengang kENT startede - jeg siger tak for snakken og vender mig om...


    Ligesom i en film går alt lige pludselige meget langsomt. Mens jeg vender mig om tager min højre hånd magten. Med fuld kontrol og magt klemmer min hånd en anden mands hånd. Jeg kigger op og det er jo JOCKE BERG... Hvad gør man i sådan en situation??? Lidt senere står Markus Mustonen foran os sammen med sin kone og snakker med min stive svenske ven...Jeg ante ikke hvad der skete - havde slet ikke set dette komme.

    Klokken halv fire om natten, vi er de eneste tilbage på ISOLA BAR foruden bartenderen og selvfølgelig Martin Sköld som vi skåler med i baren inden han meget beruset men fast besluttet forsvinder ud i københavns gader...


    13 år igen går jeg hjem med autografferne på trøjen og et meget forvirret ansigtsudtryk, der siger "hvad-skete-der"


    Tak kENT og alle jer andre der var med til at danne rammen om denne dag og Undskyld ulejligheden
    Och när staden ligger tom inser du
    Att det är så ditt liv ser ut
    Och allting är som förut

  14. #44
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    1 336

    Standard

    Jag ser att det var fler än oss som träffade på bandet på Isola Bar
    Senast redigerat av Pallish den 2007-12-14 klockan 10:46.

  15. #45
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Wehey, jeg måtte ikke komme ind på Isola bar, også selvom en rum tid var gået efter koncerten
    Tunnelbana rocks!!!

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •