Jubii.. Har lige sikret mig 3 stk !!!
Gad vide hvor lang tid der går denne gang før der meldes fuldt hus - de slog jo rekorden sidste gang i Vega : 15 min !!!
Jubii.. Har lige sikret mig 3 stk !!!
Gad vide hvor lang tid der går denne gang før der meldes fuldt hus - de slog jo rekorden sidste gang i Vega : 15 min !!!
Senast redigerat av HOC den 2007-07-26 klockan 21:42.
Hej danmark! Jag kommer och hälsar på er, var snälla mot mig, jag kan ingen danska, knappt ens skånska.
inget.
Jag beställde också 3 stck. Hoppas det fungerar. Kanske vi ses!
Jag har fått ordrebekræftelsen. Nu räknar jag dagarna...
300 DKR per person är ok. Turné 19 var mycket dyrare!
Uanset prisen SKAL jeg bare se Kent.. Har været til samtlige koncerter i Kbh siden "Isola" pladen (5-øren Kbh 1998, hvor de spillede deres cover af "Stripped" !!!)
Senast redigerat av HOC den 2007-07-27 klockan 00:23.
Senast redigerat av HOC den 2007-07-27 klockan 12:25.
Jeg tror måske at jeg har fået sikret mig 2 stk, men sikken en kamp! Og den er slet ikke færdig endnu, det er godt nok et pudsigt billetsystem, de ligger inde med i det svenske... Endte med at måtte ringe til Ticnet, som godt nok gav mig et bookingsnummer, men vist ikke forstod et klap af hvad jeg sagde.
Så jeg krydser fingre, og venter med at glæde mig til jeg har billetterne i hånden.
Men ellers er der jo Københavns koncerten, og den kan jo ikke blive andet end storslået!
Jag kommer också och hälsar på och jag äääääälskar Danmark.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jeg har også fået billet til KB-Hallen og det bliver bare så fedt. Kan næsten ikke vente.
Vad vore jag
Utan dina andetag