Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 47

Ämne: Konserter i framtiden

  1. #31
    Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Motala, Sweden.
    Inlägg
    2 450

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Återigen, vilka källor bekräftar att de spelar in? (eller ska "spelar in/" strykas)

    Jag säger inte att Kent lägger av och jag säger inte heller att de inte har spelat in/påbörjat skivan, men vilka källor säger att de faktiskt ens börjat med grunderna?
    Sami har sa till två av mina bästa vänner på rockbjörnen att de ska spela in nästa skiva i sommar
    En tekopp från de dödas värld

    Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

  2. #32

    Standard

    Inga egentligen. Men Jocke konstaterar att de troligtvis ska börja spela in i September 2008, även om det blev försenat borde dem ha börjat nu right?
    Men det mesta pekar på att dem har börjat...(?)
    röd.

  3. #33
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av What it feels like Visa inlägg
    Sami har sa till två av mina bästa vänner på rockbjörnen att de ska spela in nästa skiva i sommar
    Tack. Jag ville bara veta vilken trovärdighet det var på källan.

    Om källan inte missuppfattade Sami (eller ljög) och de spelar in i sommar så är det väl inte troligt att vi ser Kent live i år om vi återgår till topicens ursprungliga ämne?

  4. #34

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Tack. Jag ville bara veta vilken trovärdighet det var på källan.

    Om källan inte missuppfattade Sami (eller ljög) och de spelar in i sommar så är det väl inte troligt att vi ser Kent live i år om vi återgår till topicens ursprungliga ämne?
    Eller så blir det någon exlusiv spelning på Hutlsfred eller Stockholms Stasion eller något annat kul kanske...?
    röd.

  5. #35
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Bikinipop Visa inlägg
    Eller så blir det någon exlusiv spelning på Hutlsfred eller Stockholms Stasion eller något annat kul kanske...?
    Det här är bara en gissning, men om Kent håller på som bäst med att spela in en skiva under sommaren så tror jag inte att de vill tappa sitt flow genom att repa en massa gamla låtar?

    Vi får väl se. Varken album eller turné/spelning/inga spelningar är bekräftade än.

  6. #36

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Det här är bara en gissning, men om Kent håller på som bäst med att spela in en skiva under sommaren så tror jag inte att de vill tappa sitt flow genom att repa en massa gamla låtar?

    Vi får väl se. Varken album eller turné/spelning/inga spelningar är bekräftade än.
    Tänkte mer eftersom dom aldrig har vairt utan konserter något år sedan starten. men man kan ju alltid bryta mönstret.
    röd.

  7. #37
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Bikinipop Visa inlägg
    Tänkte mer eftersom dom aldrig har vairt utan konserter något år sedan starten. men man kan ju alltid bryta mönstret.
    2004 spelade de väl inte, så mönstret är redan brutet? Källa.

    Jag tror inte att Kent spelar någon konsert innan "Album 8" är släppt, eller i alla fall förstasingeln är släppt. Innan de två senaste plattorna har de inte spelat live på dryga året innan.

    D&JD, 2005.03.15, senaste konsert innan: 2003.06.14
    TTS, 2007.10.17, senaste konsert innan: 2006.06.18

    Om "Album 8" skulle släppas i år är det däremot inte osannolikt med konserter (efter släppet).

  8. #38
    Medlem Ruuskas avatar
    Reg.datum
    Feb 2009
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    195

    Standard

    Tror inte det blir några spelningar i sommar iaf. Men en det vore najs om dom gjorde en tripp till eskilstuna igen

  9. #39
    Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Värmland, Karlstad
    Inlägg
    3 901

    Standard

    Det skulle ju va grymt med en spelning i sommar.

    Men jag förstår om dom behöver vila och bara umgås med familjen och sånt, det förtjänar dom. hmm men dom får ju gärna skriva lite också

  10. #40

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    2004 spelade de väl inte, så mönstret är redan brutet? Källa.

    Jag tror inte att Kent spelar någon konsert innan "Album 8" är släppt, eller i alla fall förstasingeln är släppt. Innan de två senaste plattorna har de inte spelat live på dryga året innan.

    D&JD, 2005.03.15, senaste konsert innan: 2003.06.14
    TTS, 2007.10.17, senaste konsert innan: 2006.06.18

    Om "Album 8" skulle släppas i år är det däremot inte osannolikt med konserter (efter släppet).
    Ja just det. Tänkte inte riktigt efter direkt.
    röd.

  11. #41
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Eskilstuna firar 350års-jubileum i år. Martin Roos är med i planeringskommitten. Ingen Kent-konsert är inbokad i programmet men jag HOPPAS att dom dyker upp som världens överraskning på något evenemeng. Gärna Djangofestivalen....
    Believe, and you will find your way...

  12. #42
    Erfaren medlem niclasarringers avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Beavertown
    Inlägg
    6 512

    Standard

    konserter den här sommaren kan vi nog glömma. vår/sommar 2010 låter inte det rimligt ?
    All makt åt tengil vår befriare!

    http://protectedidentity.blogg.se/

    beaver-fever!

  13. #43
    Min dröm är din
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Bikinipop Visa inlägg
    Vad är det för ny singel b-sida som Jocke menar är av lite Isola-snitt i videon?

  14. #44
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Solna
    Inlägg
    5 155

    Standard

    "Det kanske kommer en förändring" tror jag
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"


  15. #45
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Om "Album 8" skulle släppas i år är det däremot inte osannolikt med konserter (efter släppet).
    tror likadant. fast när TTS släpptes fick vi ju reda på det ett år i förväg, nu vet vi ingenting så det känns inte så sannolikt att det kommer i år.
    Kommer det däremot i år kan det nog bli som när TTS släpptes, att dom drar på turné nån månad efteråt.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •