Jag skulle gärna veta när det är sannolikt att Kent gör sin nästa turné eller konserter i huvudtaget. Tänker dom göra en november-turné även i år? Jag har aldrig sett dom live förut, och måste få det med mig innan det är för sent...
Jag skulle gärna veta när det är sannolikt att Kent gör sin nästa turné eller konserter i huvudtaget. Tänker dom göra en november-turné även i år? Jag har aldrig sett dom live förut, och måste få det med mig innan det är för sent...
Min magkänsla säger att det kommer bli mer så länge inte nånting allvarligt inträffar. Fast det tar nog nåt år eller så
When you can live forever, what do you live for?
mars år 2013 är det mest sannolikt faktiskt
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
nä hörde det från mina kontakter
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
2035 hörde jag jocke säga fast han är väl inte killen med kollen direkt
Sannolikt är väl (grundat på hur det sett ut förr om åren) att de kommer med nytt material i form av en ny singel hösten 2009 och sedan kanske ett nytt album hösten 2009/våren 2010. Ny turné lär väl bli ungefär i krokarna med nytt albumsläpp, det vill säga vintern 2009 eller våren 2010. Sen är det kanske inte helt osannolikt att de gör någon form av sommar eller festivalspelning innan dess, det vill säga sommaren 2009... Det här är naturligtvis bara rena spekulationer från min sida. Det är självklart så att enbart kent (om ens dom) själva vet hur framtiden ser ut....
Dom är ju fan precis klara med sin tredje stora turné under tts-svängen som varit under mindre än ett år. Spelat hur mkt som helst ju. Nu kommer det nog ta ett tag igen.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Tack för svaren och speciellt tack till frippe99. Det är inte det att det är så orimligt svårt att vänta ett år eller två, men eftersom Harri nu lämnat Kent blir man ju lite orolig om hur lång tid man får möjlighet...
Jamen det dröjer ju fattar ni väl...