Så var man utan biljett då.... vilken fin födelsedag...
Så var man utan biljett då.... vilken fin födelsedag...
Isdroppe, jag skulle väldigt gärna betala för en biljett till den 16:e :O
Vore hur schysst som helst.
Jag gick miste om en fredagsbiljett då min syrras touchpad reagera på en rörelse som om jag klickat, och då klickade den över från Kontant till SEB Företag betalning, så min bokning markulerades =(.
Vore som sagt hur schysst som helst om ni hämta ut de 6 extra iaf så att man kanske får chans att gå ändå? :O
Satt fan och pressade på uppdateringsknappen från tio i nio. Lyckades sno åt mig två fin fina biljetter till Lund! Ses vi där?![]()
Senast redigerat av Ammunitionen_ den 2007-07-27 klockan 09:36.
Ni har lärt mig allt jag kan
om att hålla ryggen fri
nån snäll själ som vill gå med mig den 17.e i sthlm?![]()
Tips till alla som inte fått biljetter: gå in på ticnet 2 augusti - man måste hämta ut sina biljetter senast 1 augusti och vissa kanske inte gör det (t ex är jag inte säker på att jag kommer kunna gå på konserten i Lund vid närmare eftertanke). Nån måste ju ha turen att få biljetterna när bokningar makuleras men ha bara inte för höga förhoppningar..
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
Wiiiiiiiiieeeee!! Nu har jag dom i alla fall. Köpte på biljettshop.se för 750 och jag är lyyckligFast jag kommer nog inte vara riktigt säker förns jag har dom i handen men ändå.
Alla som vill borde få gå tycker jag, det är så tråkigt för dem som inte får biljetter..
När ska jag lära mig att ingen är hel
att allt är mer eller mindre trasigt
http://www.soundcloud.se/snow-drop
Det finns Biljetter till Lund för 599kr på tradera om nån vill slå till där.