Hur kommer ticnetbokningen fungera online? Är det endast betalning med VISA, American Express osv. eller kommer man kunna få en bokningsbekrätelse-kod som man sedan kan ta vidare till sitt ATG-ombud?
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Hur kommer ticnetbokningen fungera online? Är det endast betalning med VISA, American Express osv. eller kommer man kunna få en bokningsbekrätelse-kod som man sedan kan ta vidare till sitt ATG-ombud?
tja, jag hoppas ju verkligen att man kan betala dem senare på ett sånt ställe. Jag hade ju tänkt åka till ticnet-köpställe nu men försov mig, så det blr till at boka på ticnet. Och jag hoppas verkligen att man får någon dag på ig att hämta ut och betela.
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder
Jag har samma dilemma.
Måste man betala på rotmos, eller kan man gå till valfritt ATG-ombud under dagen?
Jag har supit bort mitt VISA-kort, samt har inte bokat på ticnet tidigare.
Då var det bokat och klart!
Annexet den 17:e!!!
Gryyyyymt!!!!!
Biljett bokad.
Inget VISA, man hämtar och betalar hos ATG.
Bokat och klart. Bara att hämta ut biljetterna hos närmaste ATG-ombud. Vi ses i Annexet den 17 November!
Fick också en bunt plåtar till 17 å 18 i Stockholm.
Inget ticketfast?
Någon som fått ett bekräftelse-mail från ticnet? Jag har nämligen inte gjort det och är ganska säker på att man ska det. Eller är det kanske bara sega servrar?
Ja, jag såg att det blev så nu.
Själv hann jag precis boka innan det blev så
Tryckte på uppdatera vid nio......bokade på 5 sekunder så var det klart.
Man har ingen tid att fundera lixom.
Var en himla tur att jag gjorde så
Så nu har man biljetter till Lördagen i Sthlm![]()
Allt utom Olympen i Sverige slut nu...
Jo, mina ligger där med så det är väl bara att hoppas.