Varför är inte de engelska skivorna med? Vore det inte på sin plats med en summering av den engelska karriären med, med kanske några demos från vapen & ammuntion med tanke på att den va tänkt att släppas på engelska först med.
Varför är inte de engelska skivorna med? Vore det inte på sin plats med en summering av den engelska karriären med, med kanske några demos från vapen & ammuntion med tanke på att den va tänkt att släppas på engelska först med.
\"och du & jag håller andan och håller händer i språnget,
det är inte så långt hem\"
Håller med, men vi får iallafall Love Undone (demo) från V&A
och Inhale/exhale det är ju iaf något, men det har inte blivit av att jag köpt de engelska skivorna än så det skulle va så bra om dom kom med i boxen
Senast redigerat av Filip med den vita hatten den 2008-09-24 klockan 14:07.
Behåll Kent svenskt. Hade dom spelat någon råare genre hade det säkert fungerat.
Du och jag, Döden <3
Jag tycker att Kent funkar riktigt bra på engelska med, däremot så håller jag med om det jag läste att Jocke sa nånstans att det nog hade blivit bättre att bara spela in nån skiva på engelska för det blir lite skumt att höra låtar som man är van att höra på svenska, på engelska. Så därför känns de låtar som bara är inspelade på engelska lite bättre, Velvet t.ex. är en av mina favvo kent låtar.
men jag tror att alla hade krävt en svensk version av den skivan i så fall. jag skulle till exempel jättegärna höra velvet, quiet heart och just like money på svenska.
Jag säger då bara det, Voooooi vittu. Kan ni inte bara ha en samlad boxgnäll ensemble-tråd. Varje litet missnöje ska ha en egen rubrik tydligen..
Senast redigerat av Staffan747 den 2008-09-24 klockan 17:17.