Tänk så hinner man inte ens få sin box signerad, kent bara "nä tja på er nu sticker vi till göteborg"
I Malmö drogs den planerade tiden över lite 2002, men de hann till Gbg ändå.
Alla som köat till Malmö hann ändå att få signerat och vissa hann t.o.m. att köa flera gånger (av någon anledning). På Folk å Rock är det ju bara att skeppa upp allt vad man har tagit med hemifrån. Skivor, tidningar, affischer eller vad folk nu har hemma. Så det räckte gott med en vända för min del. Bara att skicka upp alla sakerna, snacka med snubbarna några minuter, få signat och sedan gå därifrån. Lugn och skön atmosfär, inget stressande eller begränsade signeringsregler. "Hej, en sak, inköpt här, ett ord, sedan får du gå". O.s.v.
Med andra ord så fixar det nog sig med Sthlm och Gbg på en och samma dag. Ni får gilla läget!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Räcker det om man kommer till sthlm 10.45 ? :S går ingen tidigare buss, är väl där vid 11 då typ... vad säger ni? räcker det om jag är där 1 timme innan? hur länge kan man tänkas köa då? Vore bra om jag kunde åka hem med 17 bussen.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Härmed kan jag bekräfta att den 6 november så blir det signeringar på Åhléns City i Stockholm och Bengans i Göteborg.
6 november
12:00 Åhléns City, Stockholm
18:00 Bengans, Göteborg
/MVH
Martin Roos
Tack för det!
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Nice med Göteborg på kvällen. Sthlmarna får skynda sig så att kent inte blir försenade till gbg ^^
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
haha ofta det händer att dom signerar i både stockholm och göteborg samma dag, just den dagen jag verkligen inte kan
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Härligt!!!
får man väl vara "sjuk" från skolan då (;
Suffer with pride.
åh längtar
och ingen skola har man!
When you can live forever, what do you live for?
Det är konstigt att tanken på att få en namnteckning, kan fylla en med en sådan glädje?
Jag blir liksom aldrig så här upphetsad av att någon annan, tex min egen farmor eller kassörskan på ICA skuller skriva sitt namn och ge till mig. Tänk att kunna göra så många så glada, med så lite! Jag skulle också vilja vara rockstjärna!...................eller så kanske jag bara skulle skaffa mig ett liv?...........Kontentan är ju att jag kommer att stå där i kön och vänta i flera timmar, och tycka det är värt det. I vanliga fall känns det som en evighet och att man slösar bort hela sin ungdom, bara det är två personer före en i affärn.
Ja man undrar ju hur länge kommer de hålla till i sthlm då innan dom sticker ner till göteborg? :/
Har ingen erfarenhet av signeringar och om hur lång tid det brukar ta.
kan inte säga att det är "namnteckningen" som gör mig glad direkt