Jag tycker de kan ha signering i Linköping någon gång efter höstlovet så jag är hemma.
Jag tycker de kan ha signering i Linköping någon gång efter höstlovet så jag är hemma.
Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Bilddagboken: http://magnification.bilddagboken.se
Varför skulle det vara konstigt med en signering på releasedagen?
Det är ytterst vanligt, om det blir signeringsturné för ett band / artist.
Det finns exempel på artister som t.o.m. signerat dagen innan release. Jag har för mig att bl.a. Håkan Hellström har gjort just så vid något tillfälle. Dagen innan release på ett ställe i Göteborg, sedan var han på ett annat ställe i Göteborg på själva releasedagen. När det gäller kent så är allt detta kring signeringar i och för sig (än så länge) bara en massa hypotetiska resonemang och önsketänkanden.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2008-09-27 klockan 10:02.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
hur kunde håkan ha signering innan releasedagen när man nu för tiden artisten/bandet bara signerar skivan som släpps och absolut inget annat. nu för tiden måste man till och med ha köpt skivan på samma ställe som där artisten/bandet signerar.
hihi okej
awesome
skulle aldrig klara av att bo i en liten stad där inget händer och inga artister spelar. skulle vara hemskt.
När jag bodde i Borlänge, var det Peace and Love en gång om året. Nu har jag flyttat till Göteborg.
Det känns som när jag kom hit, way back in '94.
Jag älskar Göteborg.
Ok om man bor i en stad som har festival en gång om året, jätteroligt. men vad gör man resten av året liksom? hehe
Sitter och hoppas på att Kent kommer till Peace and Love, vilket de gjorde till slut i somras.
Det känns som när jag kom hit, way back in '94.
peace and love känns ovärt, jag vet inte för jag har aldrig varit där. men det känns lamt.
de får gärna komma till arvika nästa år igen dock.
Om det blir signering tror jag inte det blir värsta sverigeturnén direkt. Men i Stockholm på releasedagen vore förträffligt och kanske rätt så troligt.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Om det blir i sthlm åker jag fan dit.
inget.
skulle inte säga nej till att träffa dem igen. och då kanske jag skulle kunna vara lite mer sansad