Lejongropen, Norrköping någon?
dock skulle det vara trevligt med en signering, inte för själva signeringens skull utan för hela träffa kent-grejen. jag älskar att träffa kent. speciellt när jag skakar utav bara helvete, gråter och beter mig som en idiot och Sami tar tag i min hand och säger något i stil med "Det är okej, jag förstår att det här är stort för dig". kände mig som världens töntigaste. men fy så söt han är den där. Jocke såg dock ut som att han tyckte att jag var världens konstigaste människa. detta utspelade sig då på åhlens i stockholm när de signerade TTS. Fick köpa en extra skiva för att få träffa dem, men det var sjukt värt.
börjat komma så många östgötar hit <3 gillare
signering JA TACK !
Skulle vara en as kul grej ..
Hoppas inte det är på skol tid..
det skulle var surt.
men etuna skulle väll inte låta dumt ?
"Vad vore jag utan dina andetag ?"
(x) 17/11-07 S-holm
(x) 29/2-08 V-ås
ska fråga jocke om jag får sitta i hans knä isåfall eller i alla fall om jag får slicka på honom
Mitten på sverige är väl ungefär Sundsvall?
Jo det skulle väl vara skojigt.
Happy people never fantasize.
Så det så
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Har lite svårt att tänka mig signering på släppdagen?
I början av November kanske, om det blir av alls?
Känns inte som att det blir nån signering. Om de nu håller på med en ny skiva (eller vad de sysslar med) så har de nog inte tid. Eller jag vet inte, skulle bara kännas lite för bra för att vara sant om de skulle ha en signering också utöver allt det vi redan fått på ett år.![]()
When you can live forever, what do you live for?