Kanske är otroligt onödigt att starta den här tråden men jag kan inte hålla mig. Godtycklig moderator får låsa den i så fall.
Var på Mega Store idag o kikade på skivor när mitt öga fastnade på små svarta kent-booklets som visade sig vara reklamfolders för boxen (lyxig reklam btw).
Fem av de sex sidorna visade sådant som vi redan fått se; pistolbilden, symbolerna, den gamla bilden på kent (inkl. martin roos), kents pressmeddelande om boxen och innehållsförteckningen över vad som ingår.
På den sista sidan stod samtliga albumtitlar uppradade (8 stycken 1-disks och ett 2-disks) och under dessa längst ner på samma sida var det tio små rutor i gult, grått och svart föreställande något som liknade sakrala ikoner (ni vet, jungfru maria och jesusbarnet, diverse helgon etc). Det slog mig att detta nog kan vara de 10 nya albumomslagen som utlovats. Vad tror ni? Och vad tycker ni i så fall om saken?
Personligen tycker jag att det i så fall känns som lite märkliga motiv...jag har svårt att se hur dessa speglar innehållet. Jag hade nog förväntat mig något annorlunda. Men det finns säkert någon bra tanke bakom...