Den var sjukt bra faktist![]()
Tycker att orginalversionen kan vara lite "kall" och skrämmande, har aldrig varit så överförtjust i den. Demon är enligt mig bättre, den är mäktigare utan att vara högljudd, men ändå mjukare på något sätt, mysigare.![]()
Du är allt jag har...
"För att allt är skit."
jag kan hålla med dig lite xXLivräddMedStilx. jag kommer nog välja denna före albumversionen vissa dagar.
ge mig en vinterdrog.
Den är så otroligt fin <3 älskar trummorna(?) i bakgrunden i refrängen, typ *bombom*. Det gör att jag ryser.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
En fråga angående texten.
När han sjunger "Jag blir ögon på din rygg".Stämmer det att det ska vara ögon? Jag har för mig att jocke sjunger antingen "Bräkom" eller så "räkom".
Har sökt igenom kent.nu men hittar inget inlägg om just detta då jag har ett svagt minne av att jocke förklarade detta "Bräkom"/"Räkom" för längesen på en fråga i "Fråga kent".
Om jag minns rätt så sa Jocke något i stil med att "Bräkom"/"Räkom" var en fornnodisk gud(?) eller nåt sådant.
Surrar jag eller stämmer detta?![]()
30 maj, 14 juli 2012.
Nä!
(Postade bara länken som en källa för Bräkormen). Vad tror du om mig egentligen?![]()
Känns det inte lite som att man bör ta hela kent med en nypa salt?
Eller ett lastbilsflak om man nu vill det... Kanske en plogskopa, lagom till dagens storm.
Jag gillar skämt.
Haha.
Du är allt jag har...
"För att allt är skit."
jag blir rääääkor på din rygg