Gröna -Ja
Sköna - Nja
inget.
Oj, de kommer konkurrera ut din röda länk, kentidiiot! : O
Jag har för mig att vi för länge sedan diskuterade (och kom fram till) att vi inte ville ha reklam mellan inläggen i forumet, bara där "uppe" och "nere".
Jag har för mig att du gick med på det Henrik.
Nu ligger det Traderareklam mellan inläggen, det tycker jag stör.
ska det vara såhär?? gud vad irriterande jävla sellout!!!
Orkar inte heller annonserna mellan inläggen, STÖRIGT.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
It's all about the money.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Jag minns inte exakt vid som sagts tidigare. Möjligt att du har rätt.
Nu testar vi i alla fall att ha Tradera-widgeten ett tag. Den innehåller ju grejer som är högst relevanta för forumets besökare så jag hoppas att den ska kunna ses som något slags värde och inte enbart störande.
Tyvärr går det inte att definiera innehållet i widgeten mer exakt än bara sökordet "kent" så det dyker även upp saker som INTE är relevanta. Det är lite synd, men tyvärr inget jag kan lösa.
Widgeten ligger dock inte mellan alla inlägg utan enbart efter det första inlägget på varje sida.
Jag är som alltid intresserad av er feedback och konstruktiva kritik så fortsätt gärna skriva er uppfattning i den här tråden.
Lid för konsten eller brinn.