Grattis! Grattis!![]()
Grattis! Grattis!![]()
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
tror inte att han gjort de..men däremot så startade han en fotbollstråd å i den livade han så mycke me oskar, (som var djupt besviken över att italien inte vann) så oskar blev avstängd...otroligt roligt. trodde inte oskar hade en sån mörk sida i sig..han känns nästan alltid politiskt korrekt på ett inte hånande sätt
förresten så var de så jag fick upp ögonen för honom..dvs när jag såg att oskar skrivit där så var jag tvungen att läsa..å resten är som man säger..historia. så tack oskar![]()
eller jo vänta...du har nog rätt..han idiotförklarade oskar i politiktråden också...så sant så sant...men han tycker han e en fantastisk konstnär och beundrar han för hans måleri..mycketså inget hat här inte...
han har aldrig röstat å visst han är för rättvisa men han är ingen feminist. så vet inte riktigt om han e vänster...får se om han hinner svara![]()
Grattis!![]()
"Getting old is not for sissies."
Vad då, menar tigertindra på allvar att hon hittade sin gosebjörn i en fotbollstråd på forumet?
Okej, födelsedagstrådar kan bli riktigt informativa.
Det var ju en positiv trend.
Mer livshistorier, tack.
Sånt är kul.![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
å nä..inget knull..vi väntade faktiskt 6 månader..längsta jag väntat..någonsin![]()
Wow, tält! Finns det någonting mer romantiskt?
Ja, det skulle vara att sova under bar stjärnhimmel.
Men sex månader? Hur lyckades du hålla dig borta från ...![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\