forumets mest anonyma medlem fyller idag ynka 32.
jag vet att de flesta inte ens vet vem han är...men man kan ju gratta någon ändå..right
men jag ska här lista lite grejer så ni får ett litet hum om denna människa.
(han gillar att tävla å vara bäst om saker så har här listat en liten lista med saker han är mycket bra på)
han är, förutom att han är medlem här även:
- min sambo sedan 2 år.
- 8a i världen på ett datacykel spel. (långa timmar i arbetslöst tillstånd lönar sig...alltid) å 1a i sverige.
- lataste människan jag känner
- en person som när han ska göra 1 rätt istl gör 13 fel.
- huskvarnas största kattälskare..utan tvekan.
- årets sämsta bilförare
- innehavare av något stort och vackert som är centrerat på hälften av kroppen både på höjden å bredden
- jkpgs snyggaste skäggstubb
- en andedräkt som på morgonen kan klassas som dödligt vapen
- roligaste skrattet
- utan tvekan den som är bäst på att förstå mig.
- har ett enormt tålamod och är en oerhört förlåtande människa
- han är den finaste människan jag känner..in å utvändigt.
de å en annan liten detalj (se ovan) är anledningen till att ja e ihop med honom
32 år sen du klättrade ur vivvis f...a...eller ska jag säga kanade ut med 17 liter blod...skrikandes med ditt högsta skrik: NEEEEJ ja vill staaaaanna...maaaaamma...fuck
du säger att jag gör dig till en bättre människa men helt ärligt så gör du desamma för mig. 2 år liksom. du är utan tvekan den svåraste personen jag någonsin lärt känna..jag har haft en ängels tålamod med dig..och du fick desamma med mig när du väl "fått" mig.
men 2 år..shit...för 2 skyttar så e de ju en livstid för fan...
min lilla piddipouh..harri hoddi..rara...ro
(måste vara mentalt 5 år för att förstå de sista)
nu sitter vi här...med hus å katter å bilar..romansen är för längesen borta och du har fått en nymfoman att förstå att sex inte är allt..
jag vet inte om det vi har är bra eller sunt..jag vet bara att det är så här de ska vara...
jag kan inte relatera till den känslan jag befinner mig i...kompis..vi borde fisa mindre å hångla mer..
men jag har aldrig skrattat så mycket med någon som jag skrattat med dig...
och även om nu romantiken inte finns där länge så får vi väl jobba på de på vårat sätt..dvs mindre sparkar å tunga i ansiktet å mer kramar å tunga i mun..
jag kan inte tänka mig ett liv utan dig...du ska finnas i de åså e de bara..
jag har bestämt mig för att förlåta min mamma...inte så att jag måste ha henne i mitt liv..men livet är för kort för att hålla på så här...hon är ju inte i botten ond..hon har bara sina sidor..precis som alla andra..å ja just de...
lång tid har gått men:
jag förlåter dig.
borde ha gjort de för längesen men som sagt..de här är en helt ny sida av mig och jag upplever nu och gör saker som jag aldrig gjort innan..å de älskling..ska du du ha cred för.
så ja...jag förlåter dig.
ska aldrig ta upp de mer och nu går vi vidare...
så GRATTIS å de blir hemmagjort potatismos, hemmagjorda köttbullar med hemmagjord gräddsås å hemmagjord saltgurka me hemmagjorda lingon till din ära idag...ev...ev ev så kommer jag även baka din jävla baguetter..men inget jävla tjat..för då jävlar....