Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 28 av 28

Ämne: De Lagliga drogerna och dess lyckliga karusueller.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Det är frön som du äter eller tuggar...bra att blanda med nått röka.
    Mja, om du ska äta dom så måste du skala dom noga för skalen innehåller gojs som gör så du spyr. Sen så krossar du dom inlindade i toapapper och doppar dom i något gott, typ cola eller saft sväljer dom hela och dricker upp ett glas med samma dryck. Mindre illamående; mer njutning.

När jag rökte så skalade jag, krossade och lade ner pulvret som det tillslut blev i, i min pipa som hade en botten av piptobak och lade på lite mer tobak och sedan ner med den krossade corymbosan. Det var fett najs. Sen tog vi annat som jag inte vet ens vad det är.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av rose_noire Visa inlägg
    Jag har mycket att lära =]
    Om det är första gången så var berädd på att spy. Det gör man alltid. Men räds icke, det gör man inte andra och då är upplevelsen euforisk.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Snetrippa på HBW blandat med onämnd substans för ett tag sen, det var ganska hemskt.
    Jag hörde röster i huvudet som aldrig slutade prata, det pågick i timmar, min klädhög bredvid dörren hade förvandlats till en ondskefull varelse så jag kunde inte gå på toaletten och då och då så sprang det en massa bältdjur på mitt golv.
    Då fick man rejält med respekt för grejerna.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Om det är första gången så var berädd på att spy. Det gör man alltid. Men räds icke, det gör man inte andra och då är upplevelsen euforisk.
    Jag var spyfärdig av snus, så lite behöver jag
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Standard

vem var det som hade en katt som avatar?
    är inte den här katten väldigt lik den?

Rebecka95
    Guest

Standard

ska bli intressant och se hur länge den här tråden överlever...

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Mja, om du ska äta dom så måste du skala dom noga för skalen innehåller gojs som gör så du spyr. Sen så krossar du dom inlindade i toapapper och doppar dom i något gott, typ cola eller saft sväljer dom hela och dricker upp ett glas med samma dryck. Mindre illamående; mer njutning.

När jag rökte så skalade jag, krossade och lade ner pulvret som det tillslut blev i, i min pipa som hade en botten av piptobak och lade på lite mer tobak och sedan ner med den krossade corymbosan. Det var fett najs. Sen tog vi annat som jag inte vet ens vad det är.
    Ja skala såklart, men äta dom behöver du inte, tugga på dom skitlänge så extraheras det utmärkt.
    Gnaga lite på ingefära så försvinner illamåendet.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Har en bekant som har riktigt batshit crazy släkt (hans farbror eller morbror eller något ligger på psyket för han hör syrsor i elledningarna) och han trippade och såg skuggfigurer som skulle ta honom till skuggfolket. Han och hans hund gömde sig under täcket i en vecka. Jag har inga hungerkänslor.

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Snetrippa på HBW blandat med onämnd substans för ett tag sen, det var ganska hemskt.
    Jag hörde röster i huvudet som aldrig slutade prata, det pågick i timmar, min klädhög bredvid dörren hade förvandlats till en ondskefull varelse så jag kunde inte gå på toaletten och då och då så sprang det en massa bältdjur på mitt golv.
    Då fick man rejält med respekt för grejerna.
    Det verkar ha varit hasch!
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av rose_noire Visa inlägg
    Det verkar ha varit hasch!
    Låt tråden leva.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Ja skala såklart, men äta dom behöver du inte, tugga på dom skitlänge så extraheras det utmärkt.
    Gnaga lite på ingefära så försvinner illamåendet.
    Det är klart som att vi är överlägsna borgarna att man får i sig mer om du får i dig mer. Svälj för fan det är inte så jobbigt faktiskt. Du får i dig mer ämnen eftersom bara för att du tuggar så hoppar dom inte av båten som några tecknade figurer. Några chillar och ba "This captain goes down with the ship,
    All hands on decks, stand hip to hip.
    I shout the order, shoot to kill"

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rebecka95 Visa inlägg
    ska bli intressant och se hur länge den här tråden överlever...
    Jag följer alla regler. Fast moden kanske hittar på någon anledning om att man kanske inte får vara jude eller något på forumet. OH SNAP jag har judeblod vem kan gömma mig?

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Sådant där kan ni diskutera på Flashback.
    Låt dom komma nu

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •