Egentligen så står det inget om att man inte får prata om droger alls i reglerna så det blir mer roligt för mig och mindre roligt för moden som måste skriva om reglerna, i efterhand, eftersom jag inte bryter mot något regelbrott.
I går så skrev jag en dikt när jag var mer stenad än om allas samveten var vita som den mest ariska människas hud hade fått ha sin stund med mig.
Så här lät den:
du är en tt ljus i en dimma
en främmande ljus som dödar frost
som leder mig hem
jag kan aldrig dö
om du brinner för du brinner åt mig
det är en dikt
slut
Jag är så jävligt konstnärlig och lägger den till höger för EPIC känsla.
Lagliga droger som jag brukar blanda ihop till en härlig liten röra är vanliga Hawaiian Baby Woodrose, Rivea corymbosa, Zoloft och piptobak och lite annat som EJ FÅR TALAS OM TROTTS ATT DET ICKE STÅR I REGLERNA. Sen så krossar man fröna, blandar ut det i piptobakt och röker på som en rocknroll stjärna och lever livet.
Idag när jag och min själsfrände var ute och partajade så hälsade vi på folk och dom var snälla som björne och fy fan, det är itne ofta folk är det. Ta modet och var det själva. Sen så hade jag proppat i mig en-två Stesolid 10mg (lagligt detta med!) och det gav mig mod som bamse skulle blivit grön av avund. Länge leve den frihet!
OBS: INGEN JÄVLA ALKOHOL ELLER FITT TOBAK HÄR ÄR NI TRVE ELLER ÄR NI MESAR!??!
VS