Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 32

Ämne: KB Hallen 9/12-07

  1. #16
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sugar500 Visa inlägg
    Ja det er vildt at de også spiller en ekstra koncert i KB-hallen, og det bliver fedt med Kent to dage træk, selvom det prøvede jeg også i 2002 med Fredag på Tain i Århus og dagen efter i KB-hallen. Det bliver også spændene at se hvor i Danmark de spiller til Februar-Marts 2008.
    Ja og ellers kan jeg sagtens NØJES med 5 (måske, 6..) x koncerter i Vega !
    (uden sammenligning bedste lyd, og visuelt kontakt)

  2. #17
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Grenaa, , Denmark.
    Inlägg
    15

    Smile

    Ja du har helt sikkert ret i at lyden er fantastisk i Vega og der er god kontakt til publikum. Jeg så Kent der i maj 2002 og så igen i 2005 og det var bare så fedt. Jeg så dem i ålborg også i maj 2002 og det var sådan et lille sted med plads til 500, det er nok en af de bedste koncerter jeg har set med Kent for der kom man helt tæt på, men det gjorde man nu også på Train i 2002. Men helt klart Vega er et super fedt sted og super lyd. Så for min skyld må de også gerne spille 9 koncerter der.
    Vad vore jag
    Utan dina andetag

  3. #18
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Men hvis der ikke snart kommer gang i det salg, så ender Danmark vel med Loppen (eller mindre) fremover (og kun den ene !)
    Hmm.. men det er vel kun Kent og PDH/Billetlugen, der kender det faktiske antal solgte billetter, indtil videre.
    Senast redigerat av HOC den 2007-08-03 klockan 00:51.

  4. #19
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Roskilde, Denmark
    Inlägg
    141

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HOC Visa inlägg
    Men hvis der ikke snart kommer gang i det salg, så ender Danmark vel med Loppen (eller mindre) fremover (og kun den ene !)
    Hmm.. men det er vel kun Kent og PDH/Billetlugen, der kender det faktiske antal solgte billetter, indtil videre.
    Jeg tror nu nok der snart skal komme gang i salget, folk skal bare lige komme hjem fra ferie først, og opdage det
    Tror ikke at de ville have sat en ekstrakoncert ind, hvis de ikke havde følt sig sikre på at den ville sælge godt.

  5. #20
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Chris Visa inlägg
    Jeg tror nu nok der snart skal komme gang i salget, folk skal bare lige komme hjem fra ferie først, og opdage det
    Tror ikke at de ville have sat en ekstrakoncert ind, hvis de ikke havde følt sig sikre på at den ville sælge godt.
    Nå ja med det her "sommer" vejr er der sgu´ nok ikke mange tilbage i landet...
    Men ja, du har selvfølgelig ret i at det ikke er uden grund, at man sætter en ekstra koncert op.
    (Måske et lille Trentemöller remix af et gammelt Kent nummer ville vække opmærksomheden og samtidig udfylde ventetiden på det nye marteriale) eller ikke..?

  6. #21
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard Udsolgt !

    Udsolgt !!!!!!!!!

    Politiken : http://ibyen.dk/musik/article385015.ece
    Senast redigerat av HOC den 2007-09-25 klockan 09:55.

  7. #22
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Norge
    Inlägg
    53

    Standard

    Denne skal jeg på! Har ikke vært i København si den jeg var 10 år..Er KB-hallen i gangavstand fra feks. togstasjonen? Hvor langt er det ca?

  8. #23
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av linie Visa inlägg
    Denne skal jeg på! Har ikke vært i København si den jeg var 10 år..Er KB-hallen i gangavstand fra feks. togstasjonen? Hvor langt er det ca?
    Du kan gå, men det er lidt langt. (1905-syndromet)


    KB-Hallen
    Peter Bangs Vej 147 · 2000 Frederiksberg.


    Fra Københavns Hovedbanegård m S-tog (Gælder fra og med 23 Sep 2007) :


    1) S-tog: Linie H/C mod Frederikssund (Ballerup)

    2) Stå af på Flintholm station

    3) S-tog: Linie F mod Ny Ellebjerg

    4) Stå af på KB hallen station

    5) 500 m gåtur (til højre)

    Eller :

    1) S-tog: Linie B/Bx mod Høje Taastrup

    2) Stå af på Danshøj station

    3) S-tog: Linie F mod Hellerup

    4) Stå af på KB hallen station

    5) 500 m gåtur (til højre)


    http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagen...=1100490801847
    Tunnelbana rocks!!!

  9. #24
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Norge
    Inlägg
    53

    Standard

    Perfekt! Tusen takk til Nalle!

    Noen som har erfaringer med konserter i KB tidligare? Hvor mange billetter er det egentlig solgt til hver konsert? Noen som vet?

    Jeg gleder meg som en unge, Danmark er nydelig og Kent er suverene, to fluer i en smekk!

  10. #25
    Medlem sakermansers avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Hagnesta Hill
    Inlägg
    322

    Standard

    Hi, I have 1 ticket available for this Kent concert at KB Hallen, Copenhagen, Denmark on 09 December 2007 (09-12-07). I am selling it for face value to any FAN who wants it.

    Unfortunately I can't go to the show anymore because my employer would not give me time off work to go see Kent in Denmark! It's frustrating because I work for a MUSIC store too. I thought they would understand, but they don't...how ironic!

    Anyway, please PM me and I will mail the ticket to you immediately after I receive payment since this show is coming up soon.

  11. #26
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Endnu en fantastisk koncert !
    Fedt med Jon på scenen
    Tack som fan, Kent !

  12. #27
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Uppsala, Sthlm å Tuna
    Inlägg
    90

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HOC Visa inlägg
    Endnu en fantastisk koncert !
    Fedt med Jon på scenen
    Tack som fan, Kent !

    Recension på svenska från konserten:
    http://midvh.blogspot.com/

  13. #28
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Det var stort i går! Jeg synes klart, at søndagskoncerten var den bedste...måske fordi det var den store turnéafslutning. Lyden var også væsentlig bedre søndag – i hvert fald dér hvor jeg stod.

    Fantastisk da Jocke faldt på knæ under Gravitation! Og Berg & Dalvana – åh den er så smuk! ”Stå ut med mig / Jag behöver dig”. Man er ikke et sekund i tvivl om, at Jocke både føler og mener alt, hvad han synger.
    For slet ikke at tale om det geniale nummer 400 Slag med verdens fedeste intro.
    Også fedt at vi fik både Nihilisten og VinterNoll2 på samme aften - Sami kan virkelig noget med en guitar.
    Og behøver jeg overhovedet nævne 747? Ligegyldig hvor mange gange man oplever den, får man aldrig nok.

    Skønt at de spillede så mange numre fra Hagnesta begge aftener. Jeg synes dog også, at mange af de nye numre gør sig overraskende godt live. Columbus kunne fx gå hen og blive en ny klassiker.

    Skulle man "klage" over noget, skulle det være KB Hallens ikke altid lige gode lyd og manglen på Om Du Var Här og Dom Andra.


    Tak Joakim Berg fordi du beriger mit liv med din smukke musik.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  14. #29
    Medlem LeoEs avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    -
    Inlägg
    292

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Det var stort i går! Jeg synes klart, at søndagskoncerten var den bedste...måske fordi det var den store turnéafslutning. Lyden var også væsentlig bedre søndag – i hvert fald dér hvor jeg stod.

    Fantastisk da Jocke faldt på knæ under Gravitation! Og Berg & Dalvana – åh den er så smuk! ”Stå ut med mig / Jag behöver dig”. Man er ikke et sekund i tvivl om, at Jocke både føler og mener alt, hvad han synger.
    For slet ikke at tale om det geniale nummer 400 Slag med verdens fedeste intro.
    Også fedt at vi fik både Nihilisten og VinterNoll2 på samme aften - Sami kan virkelig noget med en guitar.
    Og behøver jeg overhovedet nævne 747? Ligegyldig hvor mange gange man oplever den, får man aldrig nok.

    Skønt at de spillede så mange numre fra Hagnesta begge aftener. Jeg synes dog også, at mange af de nye numre gør sig overraskende godt live. Columbus kunne fx gå hen og blive en ny klassiker.

    Skulle man "klage" over noget, skulle det være KB Hallens ikke altid lige gode lyd og manglen på Om Du Var Här og Dom Andra.


    Tak Joakim Berg fordi du beriger mit liv med din smukke musik.

    Ja, det var en helt enorm konsert. Man var som i extas när man stod där och viftade med armarna till 747.. =)

    Andra höjdare var Gravitation (Tack Kent!) och Columbus samt Generation Ex. De två senare växer verkligen när man hör dem live!

  15. #30
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Malcolm Visa inlägg
    Recension på svenska från konserten:
    http://midvh.blogspot.com/
    Fin blog. Tak for link !

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •