Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: KB Hallen 9/12-07

  1. #31
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Ort
    Jönköping, Sweden
    Inlägg
    154

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Det var stort i går! Jeg synes klart, at søndagskoncerten var den bedste...måske fordi det var den store turnéafslutning. Lyden var også væsentlig bedre søndag – i hvert fald dér hvor jeg stod.

    Fantastisk da Jocke faldt på knæ under Gravitation! Og Berg & Dalvana – åh den er så smuk! ”Stå ut med mig / Jag behöver dig”. Man er ikke et sekund i tvivl om, at Jocke både føler og mener alt, hvad han synger.
    For slet ikke at tale om det geniale nummer 400 Slag med verdens fedeste intro.
    Også fedt at vi fik både Nihilisten og VinterNoll2 på samme aften - Sami kan virkelig noget med en guitar.
    Og behøver jeg overhovedet nævne 747? Ligegyldig hvor mange gange man oplever den, får man aldrig nok.

    Skønt at de spillede så mange numre fra Hagnesta begge aftener. Jeg synes dog også, at mange af de nye numre gør sig overraskende godt live. Columbus kunne fx gå hen og blive en ny klassiker
    Helt enig, søndagskoncerten var bare sååå... vidunderlig! Magi!
    Den playlisten altså - 400 slag, Nihilisten og Gravitation... Vi havde det hele..!

    Og fedt med Joshua på scenen i den hvide hat!

    Altid dejligt at ta til koncert i Danmark! Jeg synes der altid er en meget bedre og hyggligere stemning i publikum hos jer. Ikke så meget gruff og puff, mer plads for smil og dans!
    På gensyn, danske venner! ;-)

  2. #32
    Smygare
    Reg.datum
    Nov 2006
    Ort
    , , Denmark.
    Inlägg
    8

    Standard

    Det var en rigtig dejlig koncert. Og sammen med lørdagens koncert blev det også en helt særlig oplevelse. Et kæmpe (og lidt forsinket) tak skal der i hvert fald lyde til Kent for disse to koncerter.

    Højdepunkter for denne koncert var helt klart Berg & Dalvana og Gravitation, hvor det var svært at holde begejstringen tilbage.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •