vad får ni för tankar av det här datumet?
vad får ni för tankar av det här datumet?
Just nu fick jag tanken: Shit, har det verkligen gått 8 år? Känns inte så..
inget.
Såg den där videon... gud det är så himla hemskt... när man ser planet åka in i byggnaden och den där kroppen som faller. Gjorde ett arbete förra året om 9/11. Alla fakta som jag läste... usch. Så himla hemskt verkligen...![]()
oftast när folk börjar prata om 11e Sept eller om terrorism så börjar jag direkt tänka på sakerna som hände mig sommaren 2001.
sommaren när jag jobbade i skivarkivet på SR och hamnade mitt i smeten fastän jag oftast inte ens bryr mig om politik.
jag skrev litegrann i min blogg om det där för ett tag sen när jag kände mig lite deppig. ni kan ju kika där om ni är nyfikna.
ska redigera allt nån dag när jag orkar.
det är halvslarvigt skrivet nu men jag orkar inte ta bort det för då får jag skriva om alltsammans nån annan dag och jag känner inte för att göra det.
Mitt busskort går ut då
Anna Lindh dog för sex år sen
Salvador Allende dog för 36 år sen
Ronnie Peterson dog för 29 år sen![]()
Sláinte Mhath!
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Jag gillar verkligen 11 september attackerna. Inget adds up.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."