Sidan 1 av 4 1234 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 55

Ämne: direktbetalning?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard direktbetalning?

varför finns det ingen information varken på ticnet eller här på kent.nu om hurvida det kommer att vara direktbetalning? det är en så pass avgörande grej för hur man överhuvudtaget kommer kunna köpa biljetter eller inte till turnén och ingenstans kan man hitta info om det
    nu låter jag grinig, och det är jag också, man släpper datumen en vecka innan biljettsläpp och ingen verkar lägga ut information om något som är bland det viktigaste av allt
    det är påfrestande nog att inte veta om man kommer kunna få biljetter, nu vet man inte ens om man kommer kunna köpa några om man kommer fram

Medlem Jajjas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Presis , och ibland vet man inget tills just när man bokat och då är det försent att gå tillbaka för då förlorar man sina biljetter!

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Håller med, dåligt att man inte informerar om detta (tycker Ticknet har ansvar till detta).
    Utöver det skulle jag vilja skänka en tistel till dem för att de inte meddelar hur många biljetter per person man kan köpa. Och för att de tagit bort systemet där man ser hur många/få biljetter som finns kvar till spelningar...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

ja precis, jag menar mest att nu när ticnet inte tar sitt ansvar kanske någon annan kan göra det? någon som arbetar med kent, nån turnéansvarig, henrik, martin roos, j.berg, vem som helst som VET eller kan kolla upp det. alla vill väl att det ska bli för fansens bästa och när det är såhär så känns det som att det mer blir för svartsäljarnas bästa tyvärr

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

ja det är så dåligt att i princip alla undrar, och ingen info ges om det här. onödigt att alla ska behöva sitta och ringa till ticnet istället för att någon bara tar reda på vad som gäller och ger oss information om det!

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Vad är problemet om det är direktbetalning eller ej?
    Antingen har du ett fungerande betalkort, eller internetbank.

Om inte får då köa hos närmsta ATG-gubbe.

Medlem MariaKents avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg

Exakt

Jag tror inte jag vågar chansa att sitta vid datorn
    Jag vet precis hur det kommer bli....
    Man kommer inte in på sidan och så står det att det är kö bla bla bla å man kommer inte in på sidan förrän efter lunch
    Denna gång går jag till ett ATG ombud

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

nej, det är inte alls säkert. man måste vara 18 för att få ha internetbank, vilket många på den här sidan inte är. jag får inte skaffa ett betalkort även om jag är 18 pga att jag inte har tillräcklig årsinkomst, så det är inte heller säkert att man har.
    visst kan man fråga sina föräldrar om hjölp om man nu är under 18, men många jobbar kl 9 en måndag morgon. allt sånt här går ju att lösa, men då måste man veta det i förväg och inte få reda på att det är direktbetalning precis när man ska boka biljetterna på måndag.
    dessutom är det många som bokar åt sina kompisar också, och direktbetalning gör det mycket, mycket krångligare

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    nej, det är inte alls säkert. man måste vara 18 för att få ha internetbank, vilket många på den här sidan inte är. jag får inte skaffa ett betalkort även om jag är 18 pga att jag inte har tillräcklig årsinkomst, så det är inte heller säkert att man har.
    visst kan man fråga sina föräldrar om hjölp om man nu är under 18, men många jobbar kl 9 en måndag morgon. allt sånt här går ju att lösa, men då måste man veta det i förväg och inte få reda på att det är direktbetalning precis när man ska boka biljetterna på måndag.
    dessutom är det många som bokar åt sina kompisar också, och direktbetalning gör det mycket, mycket krångligare
    Köa hos ditt ATG-ombud om du är under 18.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Köa hos ditt ATG-ombud om du är under 18.
    Det hjälper inte att köa vid atg-ombud. De har inte samma tillgång till systemet. Man måste ha ett ticnet-ombud. Alla mindre städer har inte ett ticnet-ombud, och vissa ticnet-ombud öppnar inte förrän kl 10 osv..
    inget.

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Det hjälper inte att köa vid atg-ombud. De har inte samma tillgång till systemet. Man måste ha ett ticnet-ombud. Alla mindre städer har inte ett ticnet-ombud, och vissa ticnet-ombud öppnar inte förrän kl 10 osv..
    Då får mamma eller pappa lämna kortet till ungen då, så de kan direktbetala.

Medlem Insektens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Har precis pratat med en Linda på Ticnet och hon sa att det är inget maxköp av biljetter när det gäller Malmö och globen,resten av konserterna hade hon ingen info om än.
    30 maj, 14 juli 2012.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

vaddå inget maxsköp?! är de dumma i huvudet eller? tack för att vi får köpa biljetter för 3000:- styck på någon andra hands sida skjut mig snälla!

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    Har precis pratat med en Linda på Ticnet och hon sa att det är inget maxköp av biljetter när det gäller Malmö och globen,resten av konserterna hade hon ingen info om än.
    Men vad fan?

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

det är direktbetalning på alla konserter iaf, enligt globens biljettkassa så nu vet vi det.

Sidan 1 av 4 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •