Jag slutar aldrig hoppas! En grym konsert på stadion eller liknande som spelas in på dvd vore underbart!
jag tycker det skulle vara bra med Live DVD skulle köpa en sån om det kom. Det är ju inte så att man slutar gå på konserter bara för att det finns en liveDVD att se något på TV kan aldrig bli ens i närheten med att se något i verkligheten.
Du och jag ☠
Det vore häftigt med en live-dvd från en mindre arena som Cirkus i Stockholm
och sedan en dito från en större konsertplats som Borgholms slottsruin på Öland
eller Strömsholmen i Eskilstuna inför Kents hemmapublik. Ordentligt
varierade setlistor med sällan eller aldrig tidigare spelade låtar och givetvis även de
stora hitsen som den stora massan känner till. Det vore något att sätta tänderna i tycker jag.
tycker dom ska släppa en live-dvd från turnén + alla "b-sidor" från röd
En live DVD skulle vara underbart för oss som kan bara drömma om att se dom live. Jag har inte en chans att åka någonstans för att se en Kentkonsert, så med en live DVD jag kan minst få en aning om en Kentkonsertserfarenhet. :>
Vem vill INTE ha en DVD med Kent av de som är medlem på detta forum för att de gillar bandet och musiken?
De som säger nej gör ju det bara för att JB har skrivit det någon gång. Och det måste jag säga, det är jävligt töntigt.
Väldigt, väldigt sant. Ni som "inte vill ha en live-DVD", har ni aldrig tittat på klipp från Kent-konserter på YouTube?
Vidare, jag kan garantera att det är en mycket trevlig känsla att se en konsert på 42" och ett 5.1 sorround-system hemma. Nej, det kan naturligtvis inte slå en konsert, men för det är det knappast en dålig upplevelse.
Jag ser gärna en live-DVD men jag skriker inte efter en sådan då jag vet kents inställning till det hela.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Tror inte det går återskapa hur bra det är live på en dvd, så nej tack till det.
inget.