Men hallå.
Hur menar du att de sänker sin nivå, allmänt eller? Blir Du & jag döden en sämre skiva?
Det enda de gör är ju att tillföra ännu en dimension för fansen. Kanske får de själva också en rolig grej att titta på som framtida gubbar - dessutom kanske de tjänar pengar på det.
förstår inte varför man är mot en livedvd? kolla inte på den om det är så himla jobbit då
och om det inte går att återskapa en kosnert så borde väl alla artister sluta göra livedvds
ni suger okej
Skulle gärna vilja äga en live-dvd med med favoritband.
Men det känns inte som att det kommer hända tyvärr.
Så länge de kommer att turnera så att jag får uppleva dem live är det ju bra. Men däremellan och efter så hade det varit nice med en live-dvd som man kunde njuta av hemma.
känns som det kan hända tycker jag fast så gör dom det på något konstigt sätt som ingen hade räknat med, så det ska vara jättemaffigt och unikt, i 3D kanske!
lägg ner att leka mr internet tough guy i varenda tråd :<
inte så många konserter som gjorts i 3D väl? eller vad vet jag, skojade ju ändå bara lite med 3D-trenden vad sjutton
Ja, jävlar vad folk suger för att de inte delar din åsikt. Folk är för hemska. Häng dem, skjut dem, förgör dem.
Jösses vad trött jag blir på det här forumet.
Jag poängterar; Jag ser gärna en live-DVD. Jag skulle bli jätteglad... men nu vet jag sedan en lååååång tid tillbaka att kent inte vill släppa en sådan DVD så jag skriker inte direkt efter en DVD:
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Ser hellre att dom släpper "den vita" konserten från stadion på dvd om dom ska släppa någon dvd öht.
Man suger om man har en totalt onödig åsikt, som att man inte vill att Kent ska släppa en live-DVD - helt utan någon vettig anledning. Köp den inte så är problemet löst.
Då är det väl i alla fall jättebra att Kent vet att det finns ett stort intresse...om de faktiskt skulle ändra sig en vacker dag.Jag poängterar; Jag ser gärna en live-DVD. Jag skulle bli jätteglad... men nu vet jag sedan en lååååång tid tillbaka att kent inte vill släppa en sådan DVD så jag skriker inte direkt efter en DVD.
Jag tror att dom släpper en megastor live dvd med en spelning från alla turnéer när dom slutar helt o hållet.
Det vore grymt iaf!
Jag skulle betala stora pengar för det.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost