Någon som förstår Ku Klux Klan-referenserna i konvolutet? Jag hajar ingenting. Det är ju självklart inget rasistiskt budskap, men det vore intressant att veta vad det handlar om.
Någon som förstår Ku Klux Klan-referenserna i konvolutet? Jag hajar ingenting. Det är ju självklart inget rasistiskt budskap, men det vore intressant att veta vad det handlar om.
Det är väl den perfekta metaforen för samhället man berättar om på skivan?!
Bilden av Elitisten vs Den utsatte. Den Upphöjde vs Den svage.
De färgade barnen som redan är ute på en skör promenad, ska nu få detta emot sig.
Men ingen är svag, eller hur var det?
En ängel någonstans under masken av hat och förnedring. Det goda finns någonstans därunder ondskan.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Nej, inte borgare, satanister, visst varför inte men absoulut inte borgare.
"Getting old is not for sissies."
Jag tycker det känns som om man tänkt på George Orwells "Animal farm" när man utformat bilderna.
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Känns inte helt ok faktiskt. Har sett Plagues inlägg och det är väl ganska typiskt att tolka det så egentligen. Känns lite löjligt bara. Skulle gärna se en kommentar av kent om vad syftet med omslaget är. Men det kan man ju som vanligt inte räkna med...
Antagligen kommer någon reporter från aftonbladet ställa massa frågor om omslaget. Får bara vänta och se. Det finns väl någon anledning till det. Om inte annat så kanske de bara vill provocera. Vad vet jag.
Fråga kent: \"Sluta nu!!!Folk kan ju få för sig att det är vi själva som skriver frågorna.\"
Förstår inte vad som skulle göra skillnad om dom var borgare, själv lyssnar jag på kent för musikens skull.... Det lär ju inte vara så många av Michael Jacksons fans som lyssnar på honom på grund av pedofil anklagelserna eller slutade lyssna för den delen..... Hur vida om kents politiska, religiösa åsikter osv. är väll inte anledningen att man lyssnar på dom.... Dom har ju många fans som är borgare också, vilket jag kan intyga.
Barnen är svarta, i deluxeutgåvan är det en bild på en mörkhyad man.
Jag tror de försöker förmedla något sorts rasistiskt budskap.
Förstå mig rätt, det handlar nog mest om utanförskap.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Sverige, de inskränktast paradis.