du var stockis för längesen eller vadå?
ni förstör tråden när ni är så off the topictagga ner
Ja jävlar... en knäpp datahjort helt klart... tysk med allra största sannolikhet. Fram med gevären! Vi kanske kan fälla den i Tiergarten?!
Just ja.. glömde: jag gjorde ett datahjort spektrografiskt hologram av knäppet också; det blev en tyrolerhatt! God jakt!
Jag brukar reagera på "klick" och dylika missljud, men har inte noterat detta fall. Ska lyssna noga vid nämnda tidpunkt nästa gång!
Måste ni knulla sönder tråden, när liraren ställer en enkel fråga?
Till ts>>
Jag har själv inte märkt knäppet, och gör jag det nu, är det ditt fel!![]()
Jag märkte det inte innan. Och jag märker det inte nu.
Så jag vet inte om det är störande.
Jag kommer med min åsikt nät jag har hört klicket/knäppet.
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
meningslös tråd. att man ens orkar bry sig om ett knäpp som sagt. lägg ner och lås den. man kommer ändå inte mycket längre i diskussionen, eller kanske ni/du(som starta tråden...) väntar på att jocke ska komma in här och be såååå hemskt mycket om ursäkt för att ett JÄTTEirriterande KNÄPP råka bli med... herreguuudars skymning...
äsch, om man gillar ljud och sånt kanske man tycker det är intressant. alla kan inte tycka att alla trådar på forumet är intressanta! jag försökte höra knäppet nu fast hör ingenting, måste man spela högt? jag lyssnar iofs i spotify just nu så......
jag hör knäppet iaf
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Hmm, förminska allt till ett skämt...
Menmen, själv har jag fått lite småallergi sedan jag haft ett par andra låtar nedtagna från LP med knäpp/hopp som gått mig på nerverna.
Hursomhelst tröttnade jag (på både det ena och det andra) och satt mig ner att reparera själv: Då det är ytterst liten sektion funkade det att helt enkelt att kopiera samma sektion från takten innan, klistra in, synka, klippa ner, och jämna ut övergångar (Audacity om någon undrar).
Slipper jag i alla fall störa mig på det (och slipper dra på mig mera gnäll här).
- Arand