Jag tror inte du behöver oroa dig men man kan tydligen inte köpa pdf-biljetter den här gången. Du kan välja den första, "I will collect my tickets. Service fees 1 € / ticket", betala och hämta ut på Tiketti i Hämeenlinna på lördag kl 11-15, platsen heter Levykellari och ligger rätt så centralt, nära festivalområdet: http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=levykellari+h ämeenlinna&sll=60.996691,24.467669&sspn=0.009 551,0.042272&ie=UTF8&hq=levykellari&hnear=Häm eenlinna&ll=61.000104,24.466982&spn=0.008946,0.042 272&z=15
tack för att du är så ambitiös, fast tror tyvärr inte kan kommer hinna det, är inte i helsingfors förrän 11:30. åh det är suger :[ vet inte vad jag ska göra. ingen från finland som har möjlighet att hämta ut dom och ge dom till mig innan festivalen?
vad bra att deras hemsida inte ens har en engelsk översättning och det verkar varken gå att ringa eller maila dom?
Och sen så tror jag inte det blir utsålt, går nog köpa vid porten.
ja det hoppas jag verkligen, fast känns fruktansvärt att chansa.
Du hinner hämta ut själv om du tar tåget kl 13:06 från Helsingfors, du är framme kl 14:09. *försöker hjälpa*
nina ligger busstationen dit flygbussar kommer vid/på Palokunnankatu
vår flygbuss är i hämeelinna redan 13:40 i alla fall :] en timme och 20 minuter på sig att gå vilse i en finsk stad.
Haha okej vad bra. Jag är framme redan då så kan hjälpa er om ni behöver hjälp.
Ja Hämeenlinnas busstation ligger nånstans mellan Palokunnankatu och Eteläkatu 1. Tror det är dit flygbussar kommer också.
det skulle verkligen vara jättesnällt! ge oss ditt mobilnummer kanske? :]
så fint, kentfans hjälper varandra över nationsgränserna