Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 22 av 22

Ämne: Problem med att ta sig till (sthlm)spelningarna?

Standard

Citat Ursprungligen postat av revolution.of.the.mind Visa inlägg
    Jeg skal fly (pga økonomi og tidspress [Ja, det er billigere å fly fra Oslo]) så så lenge jeg kommer meg til flyplassen her i Oslo så går det nok bra. Men det er like mye problemer her som hos dere, så vi får se^^

Hah, jeg og faktisk. Så lenge jeg kommer meg til Stockholm skal nok det meste gå bra. Hva er foresten den beste og enkleste måten å komme seg fra Arlanda til byen på?

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Från och med idag verkar gröna linjen gå som den ska iaf, så förhoppningsvis ska det inte längre vara några större problem att ta sig till Globenområdet.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sveinzorro Visa inlägg
    Hah, jeg og faktisk. Så lenge jeg kommer meg til Stockholm skal nok det meste gå bra. Hva er foresten den beste og enkleste måten å komme seg fra Arlanda til byen på?

Det er mye mulig det er for sent å svare, men anyways: Flytoget er raskest og enklest hvis du skal til City, men det koster litt mer enn flybuss.

For ungdom under 26 er det vel ca:
    Flytog 20 min 120,-
    Flybuss 40 min 90,-

Ellers, hvis gröna linjen ikke går som den skal i morgen, hvordan kommer man seg enklest fra Abrahamsberg til Globen?
    http://www.torretz.blogg.no - "De levde, pulserte og pustet."

Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Peabf Visa inlägg
    Kommer du fram till Stockholm ska det inte vara några problem, tunnelbanan har gått någorlunda problemfritt mellan T-centralen och Gullmarsplan. Från Gullmarsplan är det gångavstånd och inte särskilt svårt att hitta!
    Sthlm har jag kommit fram till. Men det va inte kul att märka att det va så jävla försening på pendeln till & från Södertälje (sover i Huddinge). Hoppas att man inte behöver vänta 1h på pendeln imorron kväll som jag fick göra idag...

Standard

Kent verkar ha något slags kontrakt med vädergudarna och SL, för det gick helt smärtfritt att ta sig fram igår. Verkar bli bättre nu bara!

Smygare beams avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det gick bra att ta sig dit. Värre var det idag när man skulle hem, med försenade och trasiga tåg.
    Jag vaknade så lycklig över att äntligen ha drömt.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av bortsprungen Visa inlägg
    Kent verkar ha något slags kontrakt med vädergudarna och SL, för det gick helt smärtfritt att ta sig fram igår. Verkar bli bättre nu bara!
    SL gillar kent.
    inget.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •