Sami är ganska intressant. Menar, HUR kan man dansa runt och skutta som en speedad kanin samtidigt som han spelar?Haha. Tur han inte ska sjunga också.
Sami är ganska intressant. Menar, HUR kan man dansa runt och skutta som en speedad kanin samtidigt som han spelar?Haha. Tur han inte ska sjunga också.
When you can live forever, what do you live for?
Lite blandade bilder från 18-19/3 del 1.
(De två sista är från Malmö om det nu skulle spela nån roll)
![]()
Senast redigerat av popdrog den 2010-03-21 klockan 01:59.
Blandade bilder från 18-19/3 del 2.
![]()
blir glad i hela kroppen av att titta på alla dessa bilder och det är så bra att så många tar så fina bilder eftersom jag inte tar några själva på konserter eftersom det "förstör upplevelsen" lite, jag vill bara vara här och nu när världens bästa band står på scen.
jag älskar fina leenden, och jag måste säga att Sami och Jocke kommer högt upp på listan över finaste leendena.
åh va jag längtar till örebro nu, fast ändå sorgligt med turnéavslutning... men det dröjer inte länge till sommaren, ojoj här var man optimistisk!
Tack så mycket Nina!
Sockeeer: Jag tror jag skulle få lite panik om jag glömde min kamera hemma eller inte tog med den. Förstår verkligen din poäng med att det förstör upplevelsen lite, men det är ju så kul att ha egna bilder sen när saknaden blir alltför svår.![]()
Vad har du för kamera Mica?
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Bilderna blir ju sjukt snygga iaf![]()
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Tack![]()
mica det känns som att jag kom med på ganska många bilder som du valde bort haha men trevliga bilder!