Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 22 av 22

Ämne: Konserten i Oslo 24/3

  1. #16
    Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Oslo, , Norway.
    Inlägg
    6 227

    Standard

    Nå er vel dette på ingen måte en konkurranse i antall Kent-konserter, men ok, jeg har nå sett dem 29 ganger og jo, publikum i Spektrum var stort sett tragisk. Noen hederlige unntak var det selvsagt, men det var skremmende få!
    Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen


    musik non stop till slut

  2. #17
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    38

    Standard

    De mest tragiske tilskuerne tilstede var de to som stod like ved oss som begynte og sloss (!) når MIDVH begynte

  3. #18
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Norge
    Inlägg
    64

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av AngelBee Visa inlägg
    Nå er vel dette på ingen måte en konkurranse i antall Kent-konserter, men ok, jeg har nå sett dem 29 ganger og jo, publikum i Spektrum var stort sett tragisk. Noen hederlige unntak var det selvsagt, men det var skremmende få!

    Er selvfølgelig helt enig at det ikke er en konkurranse i antall Kent-konserter. Antar du sikter til mitt forrige innlegg hvor jeg nevner dette men det var bare for å få frem at jeg har et sammenligningsgunnlag. Jeg registerer at vi er uenige men sånn er det jo bare og helt i orden. Konserten isolert sett og uavhengig av publikum var jo i hvert fall som vanlig veldig bra

  4. #19
    Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Oslo, , Norway.
    Inlägg
    6 227

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sunniva Visa inlägg
    De mest tragiske tilskuerne tilstede var de to som stod like ved oss som begynte og sloss (!) når MIDVH begynte
    Fantastisk.. Husker det var noen som gikk derfra i en helsikes fart, og da lurte jeg faktisk på om det var noe sånt som foregikk ja!
    Citat Ursprungligen postat av magsie Visa inlägg
    Er selvfølgelig helt enig at det ikke er en konkurranse i antall Kent-konserter. Antar du sikter til mitt forrige innlegg hvor jeg nevner dette men det var bare for å få frem at jeg har et sammenligningsgunnlag. Jeg registerer at vi er uenige men sånn er det jo bare og helt i orden. Konserten isolert sett og uavhengig av publikum var jo i hvert fall som vanlig veldig bra
    Ja, og mitt poeng er altså at det har da vitterlig jeg og mange andre også. At konserten i seg selv var bra er jeg selvsagt enig i.
    Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen


    musik non stop till slut

  5. #20
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Norge
    Inlägg
    64

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av AngelBee Visa inlägg
    Fantastisk.. Husker det var noen som gikk derfra i en helsikes fart, og da lurte jeg faktisk på om det var noe sånt som foregikk ja!

    Ja, og mitt poeng er altså at det har da vitterlig jeg og mange andre også. At konserten i seg selv var bra er jeg selvsagt enig i.

    Hadde nå bestemt at jeg ikke skulle kommentere dette noe mer men bare må slenge på en liten kommentar til siden du svarer som du gjør. Det er mange Kent-fans som har vært på mange kent-konserter og det var overhodet ikke meningen med mitt innlegg å fastslå at JEG har rett mtp stemningen. Det var bare min personlige mening og nevnte i en bisetning antallet Kent-konserter for jeg syns det var relevant med tanke på å uttale meg om stemningen siden jeg har en del andre konserter å sammenligne med. Du har enda flere konserter å sammenligne med enn meg og du mener noe annet og det er som sagt helt i orden og det respekterer jeg.

  6. #21

    Standard

    Apropos kent-konserten i Oslo, vi på musicstage.se har fulgt dem under vår-turneen og tatt en del bilder og skrevet en del anmeldelser.
    Her er mine bilder fra Spektrum-konserten:
    http://musicstage.se/index.php?optio...mid=26#joomimg

  7. #22
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    38

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av adam_musicstage Visa inlägg
    Apropos kent-konserten i Oslo, vi på musicstage.se har fulgt dem under vår-turneen og tatt en del bilder og skrevet en del anmeldelser.
    Her er mine bilder fra Spektrum-konserten:
    http://musicstage.se/index.php?optio...mid=26#joomimg
    Takk for titten! Utrolig fine bilder! Likte spesielt nr 9, og nr 7 var jo litt morsomt

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •