Min kissekatt Laban. Jag är stolt över att jag ens kunnat fånga honom på bild...han verkar veta vad en kamera är och rör sig alltid och vägrar sammarbeta. säg att han är söt nu, han är min ögonsten!![]()
Min kissekatt Laban. Jag är stolt över att jag ens kunnat fånga honom på bild...han verkar veta vad en kamera är och rör sig alltid och vägrar sammarbeta. säg att han är söt nu, han är min ögonsten!![]()
Min boll Happi.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Någon som har en Whippet och kan berätta lite mer ingående hur dom är som hundar?![]()
Här ligger han i soffan å trynar, men han råkade vakna.
Lättskötta, lite "blyga" men väldigt goa mot de som tillhör familjen. Trevlig mot andra hundar. Kräver mycket när det gäller det sociala, ingen hund man lämnar hemma ensam en hel dag. Vanlig missuppfattning är att en whippet skulle behöva svinmycket motion och öppna ytor (ungefär som en slädhund) men whippets passar utmärkt i lägenheter, sen så är det klart att den behöver lite mer motion än en liten knähund men så länge man går ut med den flera gånger om dagen (som man ska med alla hundar) så är det inga problem. Finns ju såklart undantag också, men det gör det ju alltid
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt