Åh vilken fin
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Ja ge honom en klapp på mulen
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Vi har fått nya husdjur i form av tre igelkottar som verkar hittat nåt trevligt bo på vår gård. Fina djur det där och ovanligt tama.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Åh fin hund
Jag fick min tax idag. Jag är så stolt att jag spricker.![]()
I'm feeling kinda basic today.
I'm feeling kinda basic today.
Igår åkte jag med min flickvän ut till hennes gamla stall där hon var medryttare på en häst. Det var en nordsvensk häst som var hur jävla stor som helst. Hon utmanade mig att rida med henne så vi båda hoppade upp, jag var klädd i typ gummistövlar och nån lånad hjälm och såg helt ufo ut. Vi red barbacka i typ 2 timmar på den där Py eller vad den hette som var en fd travhäst så ibland började den trava för att den ville.
Idag har jag två stora skavsår i rövvecket. :<
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Här är min lilla (eller ja så liten är han inte till storleken..) kattunge Ansgar<3