så man då och då kan försöka smälta in bland snobbarna kring Lilla torg - fy fan nej, jag är nog mer möllanbohem och söker mig till ark-pågarna
så man då och då kan försöka smälta in bland snobbarna kring Lilla torg - fy fan nej, jag är nog mer möllanbohem och söker mig till ark-pågarna
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
fy fan nej, jag är nog mer möllanbohem och söker mig till ark-pågarna - du menar?
du menar- ja ungefär
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
från Rottne i Småland - prästson
prästson - och lärarsöner brukar vara de värsta i skolan
och lärarsöner brukar vara de värsta i skolan - satunge
satunge - jag kallade rektorn för sopa en gång
jag kallade rektorn för sopa en gång - spelade han curling![]()
spelade han curling - när men han var säkert van att köra över folk
Nä(r) men han var säkert van att köra över folk - gatusopare
gatusopare - jag minns de mörka killarna i Paris tidigt på morgonen
jag minns de mörka killarna i Paris tidigt på morgonen - je peux avoir un verre de eau
je peux avoir un verre de eau - jag skulle vilja ha ett glas vatten (min franska är lite knackig)
jag skulle vilja ha ett glas vatten (min franska är lite knackig)- min franska är heeelt kass
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod