När han testat LSD - rymdfärden kanske bara var ett inre äventyr
När han testat LSD - rymdfärden kanske bara var ett inre äventyr
rymdfärden kanske bara var ett inre äventyr - för att få träffa funky falcon och få lite sjyssta djungeltolvor
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
för att få träffa funky falcon och få lite sjyssta djungeltolvor - haha det här ju nästan som den gamla kära tråden Never ending story
haha det här ju nästan som den gamla kära tråden Never ending story - jadu![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
salig i åminnelse - erinran
erinran - eller varning enligt LAS är ingen bestraffning, enligt arbetsgivaren
eller varning enligt LAS är ingen bestraffning, enligt arbetsgivaren - bara en påpekan om att skärpa sig?
bara en påpekan om att skärpa sig?- klipp dig och skaffa ett jobb
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
klipp dig och skaffa ett jobb - pulps common people
pulps common people - är det Volvo och villa som gäller sen
är det Volvo och villa som gäller sen - gärna volvo men hellre lägenhet
gärna Volvo men hellre lägenhet - i ett gult hyreshus i Arlöv
i ett gult hyreshus i Arlöv - nej, hellre runt värnhem eller kirseberg, nära centrum
nej, hellre runt värnhem eller kirseberg, nära centrum - så man då och då kan försöka smälta in bland snobbarna kring Lilla torg