alla barnen aktade sig för styckmördaren utom assar, han låg i kassar - alla barnen tittade in i ugnen utom knut, han tittade ut
alla barnen aktade sig för styckmördaren utom assar, han låg i kassar - alla barnen tittade in i ugnen utom knut, han tittade ut
alla barnen tittade in i ugnen utom knut, han tittade ut - alla barnen åkte i bilen utom rolf, han satt i grillen på en golf
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
alla barnen åkte i bilen utom rolf, han satt i grillen på en golf - alla barn visste vem slaktaren var utom Pierre, för han låg där, där och där
alla barn visste vem slaktaren var utom Pierre, för han låg där, där och där - alla barnen åt godis utom lillemor, hon åt snor
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
alla barnen åt godis utom lillemor, hon åt snor - alla barn hade sorg utom Börje, för det var honom de sörjde
alla barn hade sorg utom Börje, för det var honom de sörjde - alla barnen kunde hålla på sig utom tom, han kom
alla barnen kunde hålla på sig utom tom, han kom - förtidig utlösning
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
förtidig utlösning - ejaculatio praecox
cunnilingus - fellatio
tänk vad latin vi kan - ni talar bra latin blir ni talar bra latin baklänges
ni talar bra latin blir ni talar bra latin baklänges - palindrom
palindrom - i reval sitta ni alla inatt i slaveri
i reval sitta ni alla inatt i slaveri - Reval det gamla namnet på Tallinn