ja, jag är livrädd - med stil
ja, jag är livrädd - med stil
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
ja, jag är livrädd - Livrädd med stil
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Livrädd med stil - hur blev det? åsså bara prrrt, hahaha
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
hur blev det? åsså bara prrrt, hahaha - det kommer att ta lite tid innan du lär dig att stå bredvid
det kommer att ta lite tid innan du lär dig att stå bredvid - du vaknar mitt i en dröm om ett svin
du vaknar mitt i en dröm om ett svin - i Sjöbo
i Sjöbo - Tänk om alla svenskar dogo, då bleve det nog tomt på Ogo.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
i Sjöbo - bevara negerbollen
i Sjöbo - förr dålgt rykte som rasistnäste...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
förr dålgt rykte som rasistnäste... - huldas vin börjar ge sig på stavningen![]()
förr dålgt rykte som rasistnäste... - dit kunde man förr resa med järnvägen malmö-simrishamn över staffanstorp och dalby
dit kunde man förr resa med järnvägen malmö-simrishamn över staffanstorp och dalby - lite lagom kringeli-krokigt så där, bara jag får stiga av i Svenshög
Lite lagom kringeli-krokigt så där, bara jag får stiga av i Svenshög - tänk denamnen minns jag sen jag jobbade i skåne
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
tänk denamnen minns jag sen jag jobbade i skåne - lite sluddrigt
tänk denamnen minns jag sen jag jobbade i skåne - komihåg mig då
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di