kanske det - who knows
who knows - vi vet ingenting nu
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
vi vet ingenting nu - vet inget idag (ska sjungas med en ljus väldigt nasal röst)
vet inget idag (ska sjungas med en ljus väldigt nasal röst) - eller av en cocker spaniel i nilecity
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
eller av en cocker spaniel i nilecity - voff
voff - you treat me like a dog, I get down on my knees. we call it...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
you treat me like a dog, I get down on my knees. we call it... - the doggy style
the doggy style - eller...master and servant...hallå!?![]()
eller...master and servant...hallå!? - jahafår väl skylla på att klockan är 22:28
jahafår väl skylla på att klockan är 22:28 - sent för en gammal man
![]()
sent för en gammal man- där förruttnelsen började redan i november
![]()
där förruttnelsen började redan i november- 37
37 - berlin
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
berlin - friedrichstrasse
friedrichstrasse - utomjording
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp