mmmm men det är för att du är bäst <3 och angående tröststickningen. hehe. mm kanske ska skriva detta på chatten istället hehe. finns väl barn här
mmmm men det är för att du är bäst <3 och angående tröststickningen. hehe. mm kanske ska skriva detta på chatten istället hehe. finns väl barn här
Ehh, släng upp videon nu...den borde ju vara färdigklippt och fixad vid det här laget...
Om de skulle spelat på skavlan skulle inspelningen vara torsdag kväll (väl?) och sen visas ikväll. De spelade väl in 999 i tisdags..?
Nu när de själv kan avgöra när den ska visas kanske de vill att den inte ska visas så många dagar före singelsläppet..? Kanske är nåt sånt. Men trist om de väntar till mån-tis med att visa den...Men Jocke har ju redan svarat att den inte kommer ikväll vid 21:50 tiden...sen vet man ju inte om han svarade nej till just den tiden eller att den inte kommer alls ikväll...
Senast redigerat av Is den 2012-03-23 klockan 18:58.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Det är rätt, gå bak två sidor så har Jocke lagt den högst upp.
Senast redigerat av Thim den 2012-03-23 klockan 18:56.
Is: Kolla sida tio i denna tråd så har Jocke skrivit den där. Inlägget högst upp.
Hehe, ok...
shit vad snabb någon var att lägga upp den på den låtextsidan..
De länkade ju till fel sida också från twitter...
Radera ditt inlägg thim, blir så jobbigt med så långt citat.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Någon annan som märkt att Jocke är snart uppe i 999 inlägg..?
Ja du, haha. Jag tror det var Mathias Engstrands 6 dagar gamla tweet jag fick "arenavältare" ifrån...
Han skrev ju inte ut ordet, men han verkar ju tycka att det är en "arenavältare" ändå.@KentTheBand 999 är mäktig, massiv, överväldigande.Möjligen orkar en arena i klass med Maracana stå emot. En Kent-storm väntar denna sommar.
Fan..jag har ju egentligen vettigare saker för mig än att sitta här och häcka och vänta på en eventuell video...
Kan de inte säga en tid bara när den läggs upp...
Göran Zachrisson
Fint omslag! (allt jag har att säga). Nej men jag ser fram emot att höra låten
Vers 1: Jag kan rimma sång på gång och nödrimma själv på hjälp.
Vers 2: Krig och barndom.
Mini-vers: Hoppet lever.
Vers 3: Svammel om knark.
Vers 4: Åh baby, vi har en grillfest fastän vi slösat bort vårt liv.
Det är en märklig text... Men känns som herr Berg har en förmåga att få såna saker att kännas sammanhängande iaf.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
"Klockan är nästan 21!Känns som 24"
Kommer den upp vid midnatt månntro?