Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 43

Ämne: Sundbyholms slott

  1. #16
    Nybörjare Sandra_Js avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Täby
    Inlägg
    59

    Standard

    I ett mail från United Stage så står det att kent går på ca kl. 21 på fredag! Längtar!!!
    Senast redigerat av Sandra_J den 2012-07-18 klockan 11:27.
    Som en elektrisk stöt genom skelettet

  2. #17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hagelstorm Visa inlägg
    När borde man parkera vid Sundbyholm senast? För att slippa kö. Och det fungerar att parkera?
    Om dom börjar kl21 som uppgifterna säger, så borde man nog försöka ta sig ut senast kl19 iaf.. Annars blir det nog problem. Dom brukar ställa sig precis överallt när det är konsert i Sundbyholm hehe Det finns stora gräsytor där ute!

  3. #18

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ecka Visa inlägg
    Nån som vet nåt mer om eventuella bussar? Får nog hoppa Sundbyholm annars då vi hade tänkt ta tåget till Etuna och det är ju inte direkt gångavstånd till slottet. Att ta sig dit med lokaltrafiken är ju inga problem men tillbaka går väl sista ordinarie buss typ kl 20.

    Har varit på ett antal konserter på Sofiero slott i Helsingborg och där sätter de alltid in extrabussar vilket är väldigt smidigt när man kommer utifrån och inte har bil.
    Enligt herr Roos så försöker dom få till extrabussar som ska gå från centrum och ut till slottet. Men jag vet inte hur det blir.

  4. #19
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av donberg Visa inlägg
    Enligt herr Roos så försöker dom få till extrabussar som ska gå från centrum och ut till slottet. Men jag vet inte hur det blir.
    Skulle vara så himla trevligt om det skulle kunna gå ett gäng extrabussar hem från Sundbyholm!
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

  5. #20
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inlägg
    21

    Standard

    Till er som kommer utifrån och aldrig varit i Sundbyholm tidigare...


    Ta er mer än gärna dit redan sent på em/ tidigt på kvällen. Det är ett otroligt vackert ställe. Absolut Eskilstunas finaste plats. Nu lär det väl iof va avspärrat en hel del, åtminstone hela slottsparken.. Men ta en promenad runt och kika. Badet, udden, hamnen, ja allt.
    Är ju förövrigt just där som de X senaste säsongerna av "första dejterna" till Bonde söker fru spelats in. Knappast en slump att de år efter år kommer tillbaka!!
    Alltså, välkomna hit, till en magisk kväll!!

    Väderupdate: skit i YR och liknande som uppdaterar 2 gånger om dagen. Senaste lokala prognosen på svt, samt aktuellt visar risk för skurar på sena em, men inte en droppe under kvällen. - Den kör vi på va!?

    Till er som undrar om bil/parkering/framkomlighet etc.. Dit är det nog inga större problem. Men som någon skrev, åka senast 19 från stan är nog säkrast! Hem kommer det att bli kaos... Ett vanligt valborgsfirande där ute brukar skapa ordentliga köer ut från gräsplättarna man parkerar på.. När Gyllene tider lirade på travbanan alldeles intill kröp trafiken fram hela vägen in till stan efteråt. Det gick tom snabbare att cykla! (ca 25min) Så ingen stress vänner!

    Väl mött imorgon på H e m m a p l a n !

  6. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Var det bara jag eller sjöng Jocke: "Och jag är dödsrädd för att leva, och jag är livrädd för att dö" ikväll?
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  7. #22
    Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Hemma
    Inlägg
    13 451

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    Var det bara jag eller sjöng Jocke: "Och jag är dödsrädd för att leva, och jag är livrädd för att dö" ikväll?
    Han sjöng det. Sen hamnade hans gitarr i otakt när trummorna kom in, fattade inte riktigt vad som hände, men det verkade som att det blev nån konstig delay på hans gitarr. Såg att han blev riktigt förbannad.


  8. #23

    Standard

    Hört efteråt:
    "Jag gillade inte när dom spelade FF, det är en sån där Mix megapol-låt."
    Spöklikt vit
    i solskens dis

  9. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Han sjöng det. Sen hamnade hans gitarr i otakt när trummorna kom in, fattade inte riktigt vad som hände, men det verkade som att det blev nån konstig delay på hans gitarr. Såg att han blev riktigt förbannad.
    Ja, tyckte väl att det blev nåt konstigt där. Det var svårt att hoppa in direkt i takt där som jag gjort tidigare.
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  10. #25

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    Var det bara jag eller sjöng Jocke: "Och jag är dödsrädd för att leva, och jag är livrädd för att dö" ikväll?
    Det sjöng han väl i Göteborg med, om jag inte minns fel?

  11. #26
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Solna
    Inlägg
    5 155

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 747minuter(för mig själv) Visa inlägg
    Det sjöng han väl i Göteborg med, om jag inte minns fel?
    Det gjorde han.
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"


  12. #27

    Standard

    Fyfan vad jag älskar Samis uppförande på scenen. Han verkligen mosar gitarren stenhårt samtidigt som han har ett litet flin hela tiden och verkar ta ögonkontakt med typ alla i publiken. Så jävla kul att titta på han!

  13. #28

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KRM Visa inlägg
    Det gjorde han.
    hmm alltså är det antagligen medvetet gjort

  14. #29
    Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    704

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av donberg Visa inlägg
    Fyfan vad jag älskar Samis uppförande på scenen. Han verkligen mosar gitarren stenhårt samtidigt som han har ett litet flin hela tiden och verkar ta ögonkontakt med typ alla i publiken. Så jävla kul att titta på han!
    Ja, verkligen! Han tittade på mig och min syster samt mig och maken flera gånger och log det finaste varmaste leendet.
    Såg att han nickade till flera också och stajlade med gitarren. Finaste gubbsen!
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

  15. #30
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    STOR magi förresten att det flög ett flygplan över oss under 747.
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •