I ett mail från United Stage så står det att kent går på ca kl. 21 på fredag! Längtar!!!
I ett mail från United Stage så står det att kent går på ca kl. 21 på fredag! Längtar!!!
Senast redigerat av Sandra_J den 2012-07-18 klockan 11:27.
Som en elektrisk stöt genom skelettet
Till er som kommer utifrån och aldrig varit i Sundbyholm tidigare...
Ta er mer än gärna dit redan sent på em/ tidigt på kvällen. Det är ett otroligt vackert ställe. Absolut Eskilstunas finaste plats. Nu lär det väl iof va avspärrat en hel del, åtminstone hela slottsparken.. Men ta en promenad runt och kika. Badet, udden, hamnen, ja allt.
Är ju förövrigt just där som de X senaste säsongerna av "första dejterna" till Bonde söker fru spelats in. Knappast en slump att de år efter år kommer tillbaka!!
Alltså, välkomna hit, till en magisk kväll!!
Väderupdate: skit i YR och liknande som uppdaterar 2 gånger om dagen. Senaste lokala prognosen på svt, samt aktuellt visar risk för skurar på sena em, men inte en droppe under kvällen. - Den kör vi på va!?
Till er som undrar om bil/parkering/framkomlighet etc.. Dit är det nog inga större problem. Men som någon skrev, åka senast 19 från stan är nog säkrast! Hem kommer det att bli kaos... Ett vanligt valborgsfirande där ute brukar skapa ordentliga köer ut från gräsplättarna man parkerar på.. När Gyllene tider lirade på travbanan alldeles intill kröp trafiken fram hela vägen in till stan efteråt. Det gick tom snabbare att cykla! (ca 25min) Så ingen stress vänner!
Väl mött imorgon på H e m m a p l a n !
Var det bara jag eller sjöng Jocke: "Och jag är dödsrädd för att leva, och jag är livrädd för att dö" ikväll?
Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok
Hört efteråt:
"Jag gillade inte när dom spelade FF, det är en sån där Mix megapol-låt."
Spöklikt vit
i solskens dis
Fyfan vad jag älskar Samis uppförande på scenen. Han verkligen mosar gitarren stenhårt samtidigt som han har ett litet flin hela tiden och verkar ta ögonkontakt med typ alla i publiken. Så jävla kul att titta på han!
STOR magi förresten att det flög ett flygplan över oss under 747.
Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok