de kanske gör som guns gjorde med sin så kallade live-ep live ?*!! like a suicide. studioinspelningar med pålagt publikljud i efterhand, just för att behålla kontrollen...
de kanske gör som guns gjorde med sin så kallade live-ep live ?*!! like a suicide. studioinspelningar med pålagt publikljud i efterhand, just för att behålla kontrollen...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Eftersom nu Kent ska släppa en telefon känns det inte lika omöjligt med en liveskiva eller en livedvd. Vi får väl se vad som händer helt enkelt.
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
Själv hoppas jag på en riktig live platta utan såna pålagda grejjer. Som Depeche Mode gjorde med Live Here Now; spela in varenda konserter och släppa en limiterad live-skiva efter konserten är slut. Det skulle vara grymt bra tycker jag.
min önskelista:
*Dvd med alla videos.
*live dvd sthlm stadion
*live dvd turné 19
*kent's vänner tolkar kent, t.ex stråkkvartettens om var förband till kent under stadionspelningen. men också även jakob hellman, hellacopters, lisa m, plura, cardigans etc. etc.
och som referens till sonericson-luren. låt t.ex B.O släppa en riktigt fet kent-Hifi-anläggning så jag kan njuta av allt sammans med stil
- om man blundar tillräckligt hårt så finns man inte -
jupp, har du sett turné 19 bootlegsen i de där stålförpackningarna?