Hum.. när ja vart på ett fik tidigare idag tror jag att ja nämnde ordet "Köttbullemacka" 10 ggr i en mening XD
Typ "Oh, en köttbullemacka! Jag måste ha en köttbullemacka! Hur mycket kostar köttbullemackan? Fan va gott med en köttbullemacka!" och lite senare: "Jag vill ha en till köttbullemacka!"Otäckt nog var det inte menat som ett skämt egentligen .
mica till mig nyss:
- sluta spruta på mig!
så kan det gå när man skalar clementiner
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
J.Berg:
/.../sen är det upp till artisten att göra budget och video och fan och hans moster.
Kul att jag inte är ensam om att använda begreppet ...och fan och hans moster här inne!
Annars brukar jag kunna slänga in det lite varstans, i alla möjliga sammanhang, på Kent Forum! =P
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
satt vid datorn och lyssnade på musik så kom pappa och gick förbi, stannade, vände sig långsamt om och sa chockat "men, det här är ju inte kent"
i ditt stora hjärta börjar slagen bli små
och du rör min kind så jag förstår
att det bara är timmar tills du går
Min kompis nya text till FF för några år sedan:
Vi räknar dagar, räknar år,
vi räknar fingrar, räknar tår
På en rast i skolan idag.......
Person 1 sitter och ritar en drake
Person 2: Jag ska också rita en drake!
Person 3: Jag ska också rita en drake!
Jag: Jag ska då inte rita en drake
Person 3: *tänker lite* Men det är ju ungefär som en häst fast lite mer avlång.
Haha söt <3
Lovisa och Agnes sitter och kollar på resor
L: Ska vi ha med barnpool?
A: Jaaa, det tycker jag faktiskt
L: Ajuste, det är ju bra att kunna däcka i poolen utan att drunkna
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
jag: jag förstår mig inte på sånna som köper böcker om fåglar och sitter och prickar för vilka dom har sett .
mamma: jag tror inte dom förstår varför du klistrar upp kent på väggarna i ditt rum .
i ditt stora hjärta börjar slagen bli små
och du rör min kind så jag förstår
att det bara är timmar tills du går
"åh åh sami - det är jag
åh åh sami - han är bra"
http://www.youtube.com/watch?v=8GydIpfuyBk
![]()