En kompis man inte hört av på länge droppar in på forumet där hela vårt gäng hänger och säger plötsligt.
"Hej! Jag tänkte bara klämma in en liten newsflash, jag som aldrig skriver här! Jag har förlovat mig! Punkt."
En kompis man inte hört av på länge droppar in på forumet där hela vårt gäng hänger och säger plötsligt.
"Hej! Jag tänkte bara klämma in en liten newsflash, jag som aldrig skriver här! Jag har förlovat mig! Punkt."
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"Personligen tittar jag inte på dokusåpor, vill jag ha förutsägbart drama hyr jag en violinist och tittar på gråtande hundvalpar."
Haha, smarta dom är.
En liknande är ju: "En cykel och tre blomkrukor stals från en trädgård inatt. Polisen vet ännu inte hur personen tog sig från brottsplatsen." - Tänk om han cyklade, watson?
eller
"En skottkärra stals från en villaträdgård. Polisen misstänker att tjuven har gått in på tomten och sedan kört iväg mde skottkärran."
"Jag är ledsen, jag brukar skrapa min hand mot asfalten".
"Om han inte kommer kunna sjunga så slipper ni mig i 1 vecka för då kommer jag ALDRIG gå ut från mitt tum och bara sitta där och böla. och efter 1 vecka har min "familj" antagligen fattat att jag är död! x____X"
Tokio Hotel-fan på bilddagboken <3
matildas kommentar på min senaste bild:
"oj vad knäppa alla blev när de skulle kommentera här då"
jag tycker inte att fisk är kött.
ha ha ha ha
det där stod i skräptråden
www.kent.nu - en personlig chatt eller en sida om kent?
Hört av en Kalmarbo:
"Shit! Det är ju måndag på måndag!"
"Varför skulle jag fuska?" - Mugabe (om valet i Zimbawbe)
Sláinte Mhath!
fmailjen satt och pratade om våran gamla hund
syster: hon hade ju värsta häng-öron och häng-mage....
pappa: o du då?
meningslösa, menigslöösa
"jag vill inte, jag vill inte"
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
"kom så våldtar vi varann"
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
j.b säger:
snopp
stina säger:
orka dig skulle gå in på helgon men så läste jag vad du skrev först så råkade skriva snopp som adress